1

Onderwerp: Deeg komt niet omheen, Nieuwe keukenmachine??

Wat ik ook probeer mijn kapsel wordt nooit zo mooi als die van anderen. Het komt niet goed omhoog. Nu dacht ik na alle berichten hier gelezen te hebben dat het misschien komt omdat ik een keukenmachine heb met zo'n mixding van onderen dus geen garde van boven zodat er lucht in komt. Ik heb even gegoogled en kom o.a. bij deze machine Kenwood KM336 uit heeft iemand hier ervaring mee of welke machine of mixer zou ik anders kunnen nemen. Ze zijn vrij prijzig dus ik wil wel graag gelijk een goede.

Ik hoop dat ik deze vraag in het goede gedeelte heb gesteld anders kan hij misschien verplaatst worden??

Groetjes,

Sisca

2

Re: Deeg komt niet omheen, Nieuwe keukenmachine??

volgens mij zijn er al heel wat topics over keukenmachines en recensies etc. Ik heb zelf de kitchenaid artisan..en die doet het prima.

3 Laatst bewerkt door Mirjam5 (18-05-2009 17:50)

Een mes onderin werkt inderdaad niet. Je hebt echt een mixer van boven nodig om lucht in je beslag te krijgen. Ik heb zelf een kenwood patissier en die bevalt uitstekend!!! Maar zoek inderdaad even op het forum (bij babbel) want er is al heel wat over gepost.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

ik heb zelf een phillips cusine en die werkt bij mij uitstekkend hoor. Tuurlijk wil ik ook wel een kenny maar deze is vele male goedkoper:lol:

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

5

Ik heb vandaag van mijn man een Kenwood gekregen. En schitterende rode van de Makro. Ben helemaal blij!!!!

6

Super zeg! Veel plezie met je nieuwe kenny ;)

Groetjes Tweety!

7

sisca11 schreef:

Ik heb vandaag van mijn man een Kenwood gekregen. En schitterende rode van de Makro. Ben helemaal blij!!!!

Ik heb er ook 1 gekregen, een brandweerrode ook bij de marko vandaan, ze komen daar regelmatig in de aanbieding, deze was incl btw 117 euro!!! En ben er helemaal happy mee, heb pas 3 taarten v.a. zaterdag ermee gemaakt en kan de kennie nu al niet meer missen.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

8

He, die heb ik ook ;)
Voor moederdag. ik heb de witte gekozen en ben er helemaal blij mee. Hij is ook een stuk stiller dan mijn oude philips cucina.

Groetjes Marlies