Re: zo, kom je een kijkje nemen naar hoe ik vanmorgen begon?
Wat een leuke sessie heb je ervan gemaakt en de taarten zijn prachtig!!
Mijn website: www.cakesenzo.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zo, kom je een kijkje nemen naar hoe ik vanmorgen begon?
Wat een leuke sessie heb je ervan gemaakt en de taarten zijn prachtig!!
oh wat mooi!!!
Ziet er goed uit! En wat ben je snel!
Wat MOOI!!!
Wat een ontzettend gave taarten. Je hebt er een heel project van gemaakt. Super.
Je strikken zijn eigenlijk allemaal wel super geworden!! Kan niets anders verzinnen dan dat ik het super vind, dus nog een keer super!!!
Schitterend!! Erg leuk de reportage erbij haha!! gelukkig ben ik niet de enige met eeuwig ruimte gebrek!!
Cool Jools!! Wat een prachtige taarten. Vooral de stapel vindt ik geweldig. Ach dat handschrift........ daar heb ik ook last van hihi. Erg een hoop gekriebel maar ik zeg altijd.......als ik het zelf maar kan lezen
*poink*
Val bijna van mijn stoel zo ver ging mijn mond open! PRACHTIG gewoon!!!!!!
Ik vind het heeeeeeel jammer dat je geen tussendoor foto's hebt.
Jeetje je bent wel heel erg los gegaan! Ze zijn stuk voor stuk prachtig!! En die luchtbel....had ik ook vorige week, en ik kreeg hem niet meer weg, hij zat bovenop.....:o
Dat ziet er helemaal top uit.
Wow, mooi zeg!
In
Hai Kwebbeltje,
Tis weer prachtig ...., maar ik zit me nu wel af te vragen of je dit weer op je flip flops (zo heten die slippers toch?) hebt gedaan, en met welke muziek op de achtergrond. Moet een pittig tempo in hebben gezeten gezien het tijdsbestek waarin jij deze taarten in elkaar gezet/gedecoreerd hebt.
Petje af hoor!
Sorry fitflops.... Had voor jij ze in een topic noemde er nog nooit van gehoord. Daarna
Hai Kwebbeltje,
Tis weer prachtig ...., maar ik zit me nu wel af te vragen of je dit weer op je flip flops (zo heten die slippers toch?) hebt gedaan, en met welke muziek op de achtergrond. Moet een pittig tempo in hebben gezeten gezien het tijdsbestek waarin jij deze taarten in elkaar gezet/gedecoreed hebt.
Petje af hoor!
wel fitflops en de muziek was van nick en simon dit keer
Erg mooi!!!! Had je wel willen zien ploeteren hahaha maar ja...
Je hebt er iig iets moois van gemaakt!!
heel gaaf
Jeetje wat gaaf!
Het zijn echte kunstwerken geworden!!!!
Wat ontzettend gaaf! Hele ongebruikelijke kleuren, maar m
Helemaal geweldig!!! Leuk om eens een kijkje in de "keuken" te mogen nemen bij iemand!
Echt petje af voor al je creaties!
Groetjes Sandy
Prachtig
Gouden handjes noem ik dat... of in dit geval zilveren handjes... Vind ze allemaal zoooooooo mooi!
Zeer, zeer mooi gedaan
Vind ze erg mooi en hoop maar dat je het niet erg vind dat ik eens een idee van je overneem...
Zal dan eerlijk zeggen dat ik niet de bedenker ben van al dat moois (tenminste dat hoop ik dan maar) groetjes Riette
Ze zien er werkelijk weer prachtig uit, Brenda! BEn je met recht trots op!
Heel mooi, ook samen supermooi! Allemaal verschillende taarten en toch horen ze zo geweldig samen!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zo, kom je een kijkje nemen naar hoe ik vanmorgen begon?