Re: zo, kom je een kijkje nemen naar hoe ik vanmorgen begon?
prachtig gedaan kwebbeltje! Ziet er super uit allemaal! Leuk om de voor en na shots even te zien
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zo, kom je een kijkje nemen naar hoe ik vanmorgen begon?
prachtig gedaan kwebbeltje! Ziet er super uit allemaal! Leuk om de voor en na shots even te zien
Zoals altijd, supermooi gedaan!
Groetje, Nathasja
mooie taarten ,is weer prachtig.
mooie kleuren combi.
de kleuren zijn in het echt meer zilver en wit. het rode van de bloem is idd op speciaal verzoek omdat dit ook zo op de uitnodiging stond. het was zeker een hele klus, maar ik ahd er veel zin in. ik keek er al een paar weken naar uit om dit te maken. ik vind zelf de rechter ook het minst leuk van alles, maar ja, je kan niet alles zelf kiezen he enne het was idd. mijn laptop die verbannen was van de tafel naar de stoel
Super gaaf gemaakt!!!
Heel mooi alles!! Wat een strak vierkant heb jij!
Hij is erg mooi, vooral de stapel vind ik helemaal super!!!
mooi zeg,mooi ook de grijs/witte kleuren
prachtig en wat een werk, kan je alleen maar trots op zijn.
Heel mooi alles!! Wat een strak vierkant heb jij!
is de 4kanten bakrand uit de webshop
Trots .... trots !?! MEGA-TROTS mag je zijn.
Echt helemaal geweldig!!! *)
Geweldge taarten maak je, helemaal mijn smaak (al je taarten dan, niet alleen deze!)
Prachtig, allemaal prachtig.
Wauw kwebbeltje, prachtige taarten!
Ik heb met plezier zitten kijken (en lezen!)
Het zijn toppertjes Brenda !!!
moooooi
Leuk om je schetsen erbij te zien!
en je mooie taarten natuurlijk
groetjes,
Michelle
Het ziet er geweldig uit!!!
Heel gaaf!! Je maakt echt super taarten!! Daar mag je best trots op zijn
Erg mooi die kleurstelling grijs wit!!
helemaal top hoor!! Maar ik ben niet anders gewend van je
groetjes Thamara
WOW! (even mijn mond weer dichtdoen..) Echt heeeeel erg gaaf! En dat allemaal in 1 dag? Echt niet normaal....
WOW! (even mijn mond weer dichtdoen..) Echt heeeeel erg gaaf! En dat allemaal in 1 dag? Echt niet normaal....
wel hoor, is gewoon een kwestie van goed voorbereiden en de dingen die je al van te voren kunt maken spaart je op de dag van maken weer tijd en ergernis uit
Wauw, wat een prachtige taarten heb je er weer van gemaakt!
WAUW Kwebbel, ziet er fantastisch uit!!
iedere keer als ik jouw taarten zie, kan ik alleen maar WOW denken. wat ben jij super goed zeg
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » zo, kom je een kijkje nemen naar hoe ik vanmorgen begon?