Re: Faalangst overwonnen en toch een tweede poging gewaagd; ben superblij
Prachtige jonge dame....:thumb:
MADE BY ME!! zie mijn taartjes
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Faalangst overwonnen en toch een tweede poging gewaagd; ben superblij
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtige jonge dame....:thumb:
Wat zijn jullie toch allemaal geweldig lief, heerlijk. Dankjewel allemaal xxx Ik zou alle faalangstigen aanraden te posten op het taartenforum, want daar zijn altijd twintig meiden die je een hart onder de riem steken. Ik was zelf ook echt heel tevreden over het resultaat hoor, wat dat betreft geen bescheidenheid meer. Maar dat heeft wel te maken met dat ik alles van tevoren alles heel goed heb uitgedacht EN dat alles ook heel erg goed uitpakte, inclusief noodoplossinkjes. Mocht er nog eens iemand in mijn omgeving staan op een Barbietaart, dan durf ik voortaan echt wel ja te zeggen, haha.
heel mooi,ik sla hem ook even op 
...................................
Wauw wauw wauw!
Jeetje wat mooi, die jurk, die bloemetjes, die plooien van de rand van de rok, het lijfje.... prachtig!
Ik word weer even sprakeloos: ..............................................................................................
groetjes Sas
Ik vind m heel mooi!
de manier waarop de bloemetjes op de ondertaart zitten is niet echt mijn ding...ik houd er niet van maar de overgang van het lijfje in de rok; SUPER ziet er echt heel mooi uit.
ik zit daar zelf altijd mee te vechten! 
petje af hoor! mooie taart
Ieder z'n smaak, natuurlijk! Wel een kanttekening: een cadeau dat ik geef is, evenals een taart die ik maak (bij mij meestal hetzelfde, ik werk namelijk niet op opdracht) nooit mijn ding - behalve qua creativiteit -, maar het ding van de ontvanger. Die is immers het middelpunt van de dag. In dit geval: een klein meisje, romantisch, roze, dromerig, een tikkeltje ekster en helemaal Barbiefan. Dat zijn allemaal dingen die helemaal niet bij mij passen, zelfs niet toen ik zelf zeven was, maar dat hoeft ook niet, want de taart was niet voor mij bedoeld :-)
Ik zou de achterkant ook graag zien!
Schitterend, echt prachtig gemaakt !!!
WAUW! echt super mooi. Vooral de bloemetjes vind ik erg leuk
Nou Ans, ik zou het je graag laten zien, maar ik realiseer me dat ik van de achterkant helemaal geen foto's heb gemaakt. Ik heb de foto toegevoegd (helemaal onderaan) die het verst naar de zijkant is, toen ze nog niet op de ondertaart stond. Daar kun je misschien net zien dat ik aan de achterkant de aansluiting heb gemaakt met twee 'gefrillde' strookjes en dat ik ook aan de achterkant de jurk op een paar plaatsen heb opgehaald, door die een paar keer te vouwen en vast te plakken.
Sorry, ik zal er een volgende keer aan denken complete verslaglegging te doen 
Ik vind hem superrrrrr!!
Ik heb vorige week een barbietaart gemaakt, maar niet zo mooi als die van jou.
Ik heb eigenlijk een beetje het zelfde als jou. Deze taart maak ik nooit meer, dit is niets voor mij.. hahahahahha. Maar ik ga er maar weer voor, wie weet word die ook zo mooi als die van jou.
Groetjess
Wow zeg, al die kleine bloemetjes. Wat een werk! Maar wel echt helemaal geweldig zeg. Ik vind em super 
WAUW, die ziet er fantastisch uit.. Heb trouwens effe op je blog geneusd....wat maak je toch prachtige foto's, nog een compliment dus!!! 
Ohh die bloemetjes, wat een werk!
wowowwwwwwww prachtig, wat een werk ook, hoe lang ben je daarmee bezig geweest? Al die kleine bloemetjes....
Nou Ans, ik zou het je graag laten zien, maar ik realiseer me dat ik van de achterkant helemaal geen foto's heb gemaakt. Ik heb de foto toegevoegd (helemaal onderaan) die het verst naar de zijkant is, toen ze nog niet op de ondertaart stond. Daar kun je misschien net zien dat ik aan de achterkant de aansluiting heb gemaakt met twee 'gefrillde' strookjes en dat ik ook aan de achterkant de jurk op een paar plaatsen heb opgehaald, door die een paar keer te vouwen en vast te plakken.
Sorry, ik zal er een volgende keer aan denken complete verslaglegging te doen
Ik kan het een klein beetje zien, ja. Iig bedankt.
Het blijft prachtig!
Prachtig gemaakt!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Faalangst overwonnen en toch een tweede poging gewaagd; ben superblij