Re: Dooptaarten Enolino
Oh, prachtig zeg allebei! Heel erg mooi geboetseerd door jou en je moeder.
Toetje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dooptaarten Enolino
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Oh, prachtig zeg allebei! Heel erg mooi geboetseerd door jou en je moeder.
Wat een gave taarten!!! Ik vind je geboetseerde babies ook echt heel lief! Leuker dan uit een malletje!!!
Prachtig! Ook het piemeltje is goed gelukt!
wat een mooie taarten!! ik vind de babies ook erg mooi, maar vooral ook je bloemetjes!
Mooie taarten, de baby's zijn echt goed geboetseerd!
Dank jullie wel!!!
Leuk!!!! Vooral de baby op z'n rug!
marliesb schreef:Superleuk.....wat leuk die voetjes...en die ene baby....
Hele mooie gave taarten.....Voor wie het wil weten....
Die voetjes komen denk ik uit een malletje. Weet even het merk niet meer, maar ik heb ze laatst bij een hobbywinkel gekocht. Was niet bij pipoos maar die hebben die malletjes denk ik ook wel. Het een oranje/rode siliconen malletje met allerlei geboortefiguurtjes. O.a. flesje, speentje, knuffelbeertje, ooievaar, kindje in doek voor ooievaar etc.Heb nog even wat beter de voetjes op deze taarten bekeken.....deze voetafdrukken zijn denk ik met de hand gemaakt. Maar er zijn dus ook malletjes voor......
Ja klopt helemaal!!! Het is wel een mal en ik heb hem idd bij de pipoos gekocht!
Moet wel even in devriezer iedere keer want ze komen er anders het het fondant niet goed uit de mal!
(had ik trouwens over het hoofd gezien dat er iemand vroeg hoe ik ze gemaakt had? even terug lezen )
Wat een prachtige en superstrak afgewerkte taarten, heel mooi ! en ik zit vol bewondering te kijken naar jullie babietjes waar de beentjes niet aangeplakt zijn, maar in 1 stuk samen met het lijfje. Hoe doe je dat?
Wat een prachtige en superstrak afgewerkte taarten, heel mooi ! en ik zit vol bewondering te kijken naar jullie babietjes waar de beentjes niet aangeplakt zijn, maar in 1 stuk samen met het lijfje. Hoe doe je dat?
Dank je wel!
Er tegen aan plakken en wrijven, wrijven, wrijven tot de naadjes weg zijn!
Prachtig gemaakt allebei!!!
Hartstikke leuk en lief. Mooie babietjes ook!
Dank jullie wel!!!
Prachtig gedaan
superrrrr
prachtige taart zeg!
Ze zijn zo
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dooptaarten Enolino