1

Onderwerp: zowendy=nieuw en een leek

Hallo Taartendames/juffrouws

Ik ben Wendy en ik ben 22 jaren jong, ik woon samen met mijn vriend en mijn mops! Ik ben helemaal fan geworden van de prachtige taarten die je hier overal ziet, dit komt doordat ik bezig ben met een trouwmagazine aan het ontwerpen en zo verschijdene trouwtaarten tegen kwam, zo mooi, zo intressant hoe iemand zoiets moois maakt dat ik verder ben gaan zoeken en zo op deze site ben gekomen. Ik zit nu al voor de tweede avond alle foto's te bekijken in het foto-hoekje en kan er geen genoeg van krijgen. Ik wil dit ook doen!!!! :D denk ik alleen maar dussssss, wil ik aan de slag maar als echte leek weet ik niet eens wat ik in huis moet halen om gewoon een simpele 'start'taart te maken. Ik kom op de webshop en kijk mijn ogen uit...

Dus hier mijn eerste vraag.: Wat zou ik in huis moeten hebben om een simpel taart te maken?

Tnx alvast :)

2

Re: zowendy=nieuw en een leek

Welkom op dit verslavende forum Wendy!

Toen ik mijn eerste taart maakte, had ik alleen maar de biscuitmix van de webshop en marsepein.

Maar al gauw volgt er meer en meer en meer en meer :D

3

Welkom op het forum en veel bakplezier.
Met bisquitmix, botercreme en fondant van de webshop en vulling naar keuze kom je al een heel eind. Met kleurtjes erbij (zie webshop.)kun je al de mooiste en lekkerste taarten maken.

Groetjes, Jennie

Wat de toekomst brengen moge,.......
Groetjes, Jennie

4

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie tips! Ik ga het meteen bestellen :D zodat ik van het weekend lekker aan de slag kan!

5

Welkom hier. Ik hoop dat je bestelling lekker snel in huis is, zodat je aan de slag kunt gaan. Zoooo leuk! Laat je ons het eindresultaat zien?!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

6

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier....;)

7

Uiteraard laat ik jullie het eindresultaat zien :)