Onderwerp: Sennah was super trots op haar taart hij was alleen niet te eten ha ha
Mijn Sennah werd 6 jaar en is op koninginnendag jarig. Maar op die dag hadden we 300 cupcakes voor de koningonnen dag gemaakt en heb ik heel snel een paddestoel in elkaar geknutseld.
Tja die was aan het einde van de dag zo gaan zakken, dat het een topsy turf paddestoel was geworden en ik kan je zeggen dat werd me niet in dank afgenomen, dus moest ik toch echt aan de bak toen wij gisteren haar verjaardag gingen vieren.
Dus mijn zus en ik flink aan de slag met natuurlijk roze. En met diddlelientje
Dit is het resultaat geworden en ze moest mijn moeder bellen om te vertellen dat ze nu wel een hele mooie taart had gekregen.

Nu hadden we de taart gevuld met marscepone gemengd met spaansesinasappel yoghurt en slagroom met daardoor heen manderijnjes en dit allemaal bovenop een laagje sinasappel marmelade.
Nou dat laatste hadden we nooit moeten doen, omdat de taart bitter werd door de veelste veel marmeladen ha ha.
Nou hij was mooi geworden en dat was het belangrijkste. Toch de volgende keer de zelfde vulling alleen zonder marmelade;)
Bedankt voor het kijken