51

Re: Bruidstaart met suprise voor Jasper en Martine...

Toppie, die bloemen die streepjes, het appeltaartje.... petje af ! :thumb:

" Een dag niet gebakken, is een dag niet geleefd "

52

Ge-wel-dig! Wat een ontzettend keigaaf idee zo'n appeltaartje. Wat zal dat hilariteit geweest zijn.
Echt TE  exclusief TomPoes!

Corinne
Sugar & Flour

53

Hij is gewoonweg geweldig! Zooooo origineel!

Ik vind zelfs de wat rommelige gekleurde streepjes erg leuk zo. Misschien voor jezelf jammer als het de bedoeling was dat ze recht kwamen, maar het doet zeker niks af aan de taart!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

54

Suuuuuperleuk!! Die appeltaart als suprise in het doosje, echt geweldig leuk, wat zullen ze gelachen hebben zeg!! En de vulling ook al zo heerlijk!! Vind de gevouwen bloemetjes errug leuk en de taart ook heel vrolijk qua kleuren, errug leuk trouwkaartje hadden ze zeg!!
Ben benieuwd naar je oplossing voor de lijntjes, want ze zijn wel errug leuk zo!!

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

55

Geweldig!! Superleuk idee en erg mooi uitgevoerd!

Je hart fluitsert, luister goed!

56

Wat super gedaan en wat een super idee. En de uitvoering helemaal TOP

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

57

Wat een vrolijke taart :)
Die bloemen heb ik ook nog op m'n lijstje staan om een keer te maken :)

Mijn website: Presentaart

58

Haha! wat leuk gedaan!

Groetjes Barbara

59

Jeetje Yvonne, wat een mooie en originele taart heb je gemaakt! Zo vrolijk en dan dat appeltaartje! Die poppetjes voorop zijn ook heel leuk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

60

Gaaaaaaaaaf :Y ...de taart is helemaal mijn ding en die verrassing...SUPER!!! ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

61

Wouwie....
Behalve dat dit mijn 3e taart was in 8 dagen, was dit ook mijn 3e topic in 8 dagen met 3 pagina's :)! Dank jullie wel voor alle lieve reacties op de taarten :+!

Inmiddels heb ik de trouwkaart gescand
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TSRGOLT4-G.jpg

Misschien dat jullie nu ook begrijpen wat ik bedoel met de 'rommeligheid' van de streepjes, op de kaart zijn ze ook rommelig en niet recht maar op de taart vind ik ze te dicht bij elkaar zitten, je ziet te weinig wit en op zich zit iedere streep op de kaart in een rechte horizontale ruimte en ook dat is bij de taart niet helemaal gelukt :S ... maar ja... ik zou de streepjes denk ik de volgende keer uit de sugargun halen, maar dan zijn ze misschien wel weer erg breekbaar.

De doos is een gewoon spanen doosje wat ik bekleed heb met marsefond, een helemaal sugarpaste doosje vond ik toch iets te risicovol, de doos is eigenlijk iets te kort bekleed maar daardoor ontstaat er wel net een kiertje waardoor je de deksel er makkelijk af kan krijgen zonder dat je je vingers in de de fondant 'perst' ;).

De bloemen heb ik gewoon nagemaakt van wat voorbeelden die ik had gevonden, eigenlijk is het gewoon namaken wat je ziet... viel erg mee! Als ik ze nog eens maak (en dat gaat zeker gebeuren :Y!) dan zal ik een foto how to maken :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

62

Wat een supertaart zeg :thumb:

Groetjes Rineke

Helemaal te gek! Ik vind de streepjes zo op de foto juist wel leuk zo rommelig, maar misschien lijkt dat anders. Een van de meest orginele taarten ooit! Dit vergeten ze nooit!

Gr. Nicolette

Learn from the experts!Trakteer jezelf op een van onze bijzondere workshops. www.somethingsweet.nl
Taartdesign & creatieve workshops, ook op locatie en voor bedrijven

64

Wat een goed idee, dat verrassingstaartje. Heel origineel. De bloemen vind ik superleuk!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

65

Hoi Yvon,

Zooo, jij bent druk geweest de laatste tijd! Ik heb al je bruidstaarten even bekeken, maar helaas steeds geen tijd om te reageren. Nu eindelijk een rustig avondje, dus lekker de tijd voor reacties. Dit vond ik de leukste, dus vandaar even bij deze mijn complimenten voor allemaal!

Zo mooi dat filigrain! En zo leuk dat doosje met appeltaart!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

66

Wauw wauw wauw. Wat een supertaart. De bloemen zijn geweldig en ik vind de streepjes helemaal niet rommelig. Zeker niet na het zien van de trouwkaart. Klopt gewoon helemaal. En de appeltaart in het doosje maar het helemaal af. Ik hoop ooit zo goed te worden...

Groetjes Elise

67

Deze had ik gemist in de vakantie. Wat een superleuk idee, om zo de appeltaart in een doosje te doen! En die bloemen, al veel over gezegd, maar zooooooooooooo mooi. Super ook met al die kleurtjes.
Mijn eerste reactie bij het zien van de taart was "die streepjes, die lopen helemaal niet recht, wat zonde.....", maar toen zag ik de kaart en begreep het helemaal  ;) Kan me jouw gevoel dus helemaal voorstellen. Je hebt er een leuk geheel van gemaakt, zeker ook door de sugargun tekening.
Wat een hoeveelheid bruidstaarten in zo'n korte periode! Petje af.

Groet, Jolanda

68

Helemaal top! Ziet er echt super uit die bloemen zo!!

Groetjes Desiree
mijn taartjes vindt je op Nieky.nl of op hyves! Niekytaarten

69

wat een gave taart, leuk met dat bovenste taartje :thumb:

70

superleuk idee zeg echt heel erg leuk.

71

WOW GAAF, ik had dit nog niet gezien, GEWELDIG