1

Onderwerp: Dan ook maar de sweeth 5th cupcakes plaatsen...

En ja hoor, mijn eerste redelijk gelukte cupcakes! Alhoewel ik ga morgen meteen maar een een cupcake/muffinvorm aanschaffen, dan krijgen ze tenminste een echte vorm ;) Ik geloof dat het er 30 of zo zijn, voor dochterlief om morgen te trakteren op school. De bijbehorende stapeltaart en gewone taart zijn onder dezelfde titel geplaatst. Wat vinden jullie ervan? Ben ik terecht een beetje trots? (ondanks de beginners en schoonheidsfoutjes?)

http://i44.tinypic.com/142h4j7.jpg

http://i42.tinypic.com/9hi22t.jpg

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

2

Re: Dan ook maar de sweeth 5th cupcakes plaatsen...

Nou die zien er toch gezellig uit.
Daar mag je best trots op zijn en zeker als het de eerste zijn.

3

Mooi gelukte cc's en ook mooi versierd!
Welk recept heb je gebruikt?
Mag ik nog een kleine tip geven? Als je een bakvorm gaat kopen, koop er dan gelijk 2 want dan hoef je niet steeds te wachten op 6 cc's; er passen 2 vormen in de oven. Ik heb zelfs 2 ovens en 4 bakvormen :-)

Gr, Juul

4 Laatst bewerkt door mickjuulmae (18-05-2009 08:33)

Juliana schreef:

Mooi gelukte cc's en ook mooi versierd!
Welk recept heb je gebruikt?
Mag ik nog een kleine tip geven? Als je een bakvorm gaat kopen, koop er dan gelijk 2 want dan hoef je niet steeds te wachten op 6 cc's; er passen 2 vormen in de oven. Ik heb zelfs 2 ovens en 4 bakvormen :-)

Ik heb gewoon een pak koopmans gekocht en er zelf wat vanilesuiker extra aan toegevoegd. Heb weleens het recept van Nigella van de site geprobeerd maar dat werden bij mij net platgeslagen pannekoeken, 1 hap deeg, zakte in wat ik ook probeerde (temp langzaam ophogen nog even in de oven...) Oh 2 ovens he? Wauw dat zou ik ook wel willen! En een kook/aanrechteiland en een vrieskist en een extra grote koelkast :Y en en en... ;)

5

Erg leuk gedaan.. die vlinders en vogeltjes passen super op die cuppies..

1 tipje.. ik zou op elk cuppie onder de bloempjes, vogeltjes en vlinders een rond plakje fondant / marsepein leggen.. dat dan vast plakken met een beetje gezeefde jam, dan zie je ook minder van de scheve vormpjes :)

Ik heb overigens een bakvorm waar 12 cuppies inpassen (geen mini, echt de gewone ) en een bakvorm met 6, dus in 1 lading 18 stuks :) dat is nog eens productie draaien haha

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

6

In mijn oven past maar 1 blik van 12 stuks...dus meet even voordat je er 2 koopt..:lol:
Je hebt hele leuke CC gemaakt...maar ik zou erook een plakje marsepein/fondant
onderleggen dan zie je niet dat ze een beetje scheef zijn....;)

7

Zien er heel vrolijk uit!!

Ze zijn hartstikke leuk en super vrolijk! Ik vind ze ook heel PIP. (Komt door dat vreselijk leuke vogeltje!)

groetjes Sas

Ik snap de "doe er een rondje onder" opmerkingen, maar als taart-juf weet ik dat het gros van de kinderen onder "kenniknie-lussiknie" de boel er t

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

9

dracul schreef:

Ze zijn hartstikke leuk en super vrolijk! Ik vind ze ook heel PIP. (Komt door dat vreselijk leuke vogeltje!)

groetjes Sas

Ik snap de "doe er een rondje onder" opmerkingen, maar als taart-juf weet ik dat het gros van de kinderen onder "kenniknie-lussiknie" de boel er t

Berichten [ 9 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Dan ook maar de sweeth 5th cupcakes plaatsen...