Onderwerp: aarbeienmousse

Hallo,

Ik heb een taart gemaakt en gevuld met aarbeienmousse volgens het recept hier op de website. Maar de gelatine was niet opgelost, ik had het waarschijnlijk nog warm moeten maken, maar dat staat niet in het recept! Wie weet een oplossing? ( ik heb overigens geen commentaar gehad en ik merkte er zelf ook niets van, maar het lijkt mij dat de gelatine toch moet oplossen?)

groetjes,

Irmgard

2

Re: aarbeienmousse

Gelatine altijd weken in koud water, uitknijpen en dan in warm water (ik zet even een pannetje op het vuur) oplossen. Ik reken zo'n halve theelepel water per blaadje.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

dank je wel, ik had al zo'n vermoeden, ik ga het vandaag gelijk weer een keer proberen!

4

Ik los de gelatine in dit recept altijd op in het limoensap en gooi het dan bij de aardbeien.

Je hart fluitsert, luister goed!

Das wel grappig ik had precies hetzelfde vorige week, op het pakje van de gelatine staat het wel en ik heb dus ook wat limoensap opgewarmd en hem daarin opgelost en beetje voor beetje de aardbeienmengsel doorheen want het ging bij mij ook al mis door het te snel te doen en dan word de gelatine ook weer hard....tja zo blijf je leren...hahaha.....

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"