Onderwerp: 1e en 2e taartje ooit! Ben best wel trots... al is het niet perfect!
Mijn allereerste taartje voor moederdag

de 2e poging
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1e en 2e taartje ooit! Ben best wel trots... al is het niet perfect!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn allereerste taartje voor moederdag

de 2e poging
Wat een prachtige taarten en dat voor de 1ste en 2de en meteeen strikken heel mooi hoor!
Daar mag je best trots op zijn hoor! Mooie strikken, nog even oefenen met bekleden zonder vouwen en dan is het helemaal af!
wow, knap hoor
aan strikken heb ik me nog niet gewaagd
Poeh hee........Jij moet vast gedacht hebben. Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan hihi!
Jeetje, ik ben helemaal sprakeloos van je taarten! Echt heel mooi, en dan die strikken....super!
Prachtige taarten en gelijk al aan de strikken...wauw....:thumb:
Zoooooooo knap zeg!!!
Knap hoor! gelijk met strikken beginnen!
jammer van het vouwtje, maar dat heb je vast volgende keer niet meer, dus zullen die perfect zijn want de rest is zo ontzettend leuk.
erg knap gedaan!
Super knap gedaan, ze zien er goed uit!
Errug mooi zeg je strikken!!! 
Knap hoor aan strikken beginnen. Ze zijn ook erg mooi.
nou ze zijn erg mooi geworden hoor.
Wat leuke strikken en dat voor eerste taarten ? Erg goed !
Leuke taarten en mooie strikken. Wat een knap begin!
Pfff... wat een leuke reacties! Zoals ik als schreef ben ik inderdaad trots... maar het is verre van perfect. Wat je op de foto namelijk niet ziet is dat de strik op de rode taart helemaal scheef is .... en de 2e dag zakte de fondant... grrr... naar beneden. (afgesmeerd met banketbakkersroom.... tja... )
Het 2e taartje is beter gelukt... zorgvuldiger gewerkt en de howto bestudeert over het maken van strikken. Ook de vulling was lekker, bokkepootjesslagroom en pure chocolade met slagroom. Deze laatste droogde trouwens wel vrij hard op. Ik had bijna 200 gr. pure chocolade gesmolten en deze samen met 250 ml slagroom
dat best wel trots mag je gewoon trots van maken hoor. Zien er goed uit
Ze zijn supermooi! Ben zelf ook net begonnen met de taarterij en heb ook al een strik geprobeerd, maar jij doet dan ook meteen zo'n mooi randje erlangs en mooi lint.............heel knap hoor. Mag je ook best trots op zijn.
Wauw, wat een mooie taarten! (Ik was ook best trots op mijn eerste taarten, maar ben echt super onder de indruk van deze! zo mooi waren die van mij niet!)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » 1e en 2e taartje ooit! Ben best wel trots... al is het niet perfect!