Onderwerp: deze zijn super!!! al zeg ik het zelf hihi
ben er al heel de dag zoet mee... maar ik vind ze echt super grappig gelukt. Weet zeker dat ze goed op mijn taartje staan! Maar hier alvast de boetseersels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » deze zijn super!!! al zeg ik het zelf hihi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ben er al heel de dag zoet mee... maar ik vind ze echt super grappig gelukt. Weet zeker dat ze goed op mijn taartje staan! Maar hier alvast de boetseersels
Super??Ze zijn geweldig echt super knap gemaakt!Jij kan voldaan je bedje in!
Heel gaaf zeg!
Wat goed!! Heb een tijdje geleden ook Dora proberen te boetseren voor een taart maar dat werd na 1 dag toch een dora puzzel. Knap hoor.
Kunstig hoor!
schitterend, heel knap!
heel gaaf!
knap dat zelfs kaart meedoet en die plukje haar bij dora
Oh wat is je Dora goed gelukt! Dat is echt een (*&%# om te boetseren! Knap hoor... ze zijn inderdaad erg leuk!
super!!!
heb je ze van marsepein of fonant gedaan???
super!!!
heb je ze van marsepein of fonant gedaan???
marsepein heb ik gebruikt.
Ze zijn idd heel super. Knap gemaakt hoor.
Waauw, niet van poppetjes te onderscheiden!
erg leuk!! wat een draak om te boetseren he die meid.. puzzelen is al niet makkelijk maar dit is echt reuze knap
Superknap...ik vind ze geweldig knap geboetseerd.....
Errug mooi gelukt!!
Oh! Er klinken direct tig tunes/liedjes door mijn hoofd! Niet stelen niet stelen... Rugzakrugzak... Yeah!
Ik vind ze helemaal top!
"Dus als je iets boetseren moet kijk dan eerst es even goed naar Patries, naar Patries..."
groetjes Sas
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » deze zijn super!!! al zeg ik het zelf hihi