Onderwerp: Welke rubriek kies ik deze week...
Eigenwijs als ik ben, blijf ik (zonder tegenbericht) alle produktie van 1 week maar in 1 topic plaatsen 
Voor vandaag een taart voor een lieve vriend die 40 werd en vanmiddag een zonnig tuinfeest gaf (ok, de zon was er niet).
Ik mocht zelf kiezen wat ik ging maken. Ik koos voor een witte basis om te oefenen voor een bruidstaart die ik in juni mag maken. Heb weer een paar leermomenten om zo maar te zeggen. De onderste 2 taarten waren helemaal goed, maar de 15 cm was toch wel hobbel-de-bobbel. De strik er om heen gedaan om de aandacht af te leiden
. Moet zeggen, na een nacht in de koelkast was het wel wat rechtgetrokken en niemand die iets zag....
Taart is 25-20-15-10 cm en alles is gevuld met 2 laagjes citroenkwark, 1 laagje lemoncurd met bc en getrempeerd met limoncello.

En voor de kinderen de welbekende bloemencupcakes naar het idee van Deysi:

Ook voor vandaag een taart voor keeper Quinten. Vorig jaar Feijenoord-taart voor hem gemaakt en dit keer koos hij de taart uit die ik in januari voor een andere keeper gemaakt had (ook Feijenoord). Maar hij wilde er een doel op met een "zwevende" keeper er in.....Ok,maar dan "moet"ik het Feijenoord-logo laten vervallen om plaats te maken
. Ik kan ook de taart maken in de kleuren van jouw voetbalclub? Voor de platte keeper de patchworkcutter gebruikt, iets te plat naar mijn zin, maar wel lekker snel. Quinten was er in ieder geval helemaal blij mee.

Ook gevuld met 2 laagjes citroenkwark, 1 laagje lemoncurd met bc en getrempeerd met limoncello. Ben blij, dat Mona deze toetjes niet uit de handel haalt: ik was dit weekend toch weer goed voor 8 potten (+1 reserve).
Deze week trakteerde Quinten cupcakes, zoals ik vorige maand voor mijn eigen zoon had gemaakt. Milkyway cupcakes met toverbal

Ik had deze week de grootste moeite, om mooie cupcakes te bakken, ik werd er radeloos van!! Ze kwamen steeds mooi uit de oven, maar na 10 min. afkoelen was er nog maar de helft van over
Voor vrijdag een "simpel bolletjes in blauw/wit zoals op jouw visitekaartje": Silhouette dus:

gevuld met witte chocoladeroom, verse frambozen en frambozenjam (getrempeerd met witte chocadesiroop)
En tot slot: afgelopen maandag naar de workshop suikerbloemen geweest bij Lies. Erg leerzame en leuke dag!

Bedankt weer voor het kijken en meeleven!
, maar wel een geweldig leuk effect