Re: Groooot bruidstaart project
Prachtig!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Groooot bruidstaart project
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig!
Wow wat een plaatje!!
Wat een prachtige taart! Heel mooi met die kleuren zo, rustig, maar toch subtiel kleurig. Super!
wat een afwerking!! Prachtig!! super!! en wat een klus!!
Dank je voor je uitgebreide uitleg!
Mooi mooi mooi....!!!!!!!!!
Nog even en ik ga je de koningin van de bruidstaarten noemen, want wat maak jij toch altijd prachtige bruidstaarten, ook deze weer. Super strak en zeker met wit. Ik denk dat marsefond zeker een verschil maakt. Ik had vandaag toevallig ook een witte (nou ja creme) bruidstaart en de gom heet ook Duncan.
Maar zo mooi als die van jou was ie niet hoor!
Zeker een groot project!! Het ziet er prachtig uit!
Wat een werk, maar wat ontzettend gaaf gemaakt!!!!!!!!!!!
Hey muppet, wat heb je er weer een pracht werk van gemaakt. Helaas zijn alle commentaren al voor mijn neus weggekaapt, maar je weet dat wij allemaal stikjaloers zijn op stapelen zonder afwerk randjes. Mag ik je leerling worden
Ik had vandaag toevallig ook een witte (nou ja creme) bruidstaart en de gom heet ook Duncan.
Maar zo mooi als die van jou was ie niet hoor!
Showen!!!!
Ooo, wat een gafe taart!!! Jeminee, wat een werk, maar wat s
Mooi, mooi, mooi!!
wauw ik vindt hem prachtig
Gaaf!! Onwijs mooi!
Mag ik vragen hoe jij stapeld? Ik heb binnenkort ook een 5-laags te maken en heb de 3 mm cakeboards gekocht en stapelstokken/dowels...is dat genoeg?
Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest door vakantie. Het is niet te doen om op alles te reageren, maar deze is
Gaaf!! Onwijs mooi!
Mag ik vragen hoe jij stapeld? Ik heb binnenkort ook een 5-laags te maken en heb de 3 mm cakeboards gekocht en stapelstokken/dowels...is dat genoeg?
Ik heb op de tweede pagina een heel antwoord geschreven over hoe gestapeld etc.
3 Mm cakeboards met stokjes is zeker genoeg, maar ik heb hem in 3 lagen vervoerd en daar opgebouwd.
Nogmaals dank voor alle complimenten!
Woorden overbodig
WAUW! echt super mooi
Niet allen GROOT maar ook GROOTS!!! Wat ben jij een kunstenaar zeg en ik vind deze kleurencombi zo mooi. Hoe meer wit hoe lekkerder mij het altijd lijkt
Heb je nu ook meer drevels moeten gebruiken met zoveel lagen op elkaar?
Super mooie strakke stapel!!!! En wat mooi dat je de binnenkant van de strik rood heb... super gave bruidstaart!!
oeps, ik zie het antwoord al
Prachtige taart!! Helemaal geweldig, je blijft er naar kijken!
Prachttaart, wat een klus zeg! De strik maakt het af: mooi die rode binnenkant.
ik vindt hem helemaal mooi hoor, kunst met een grote K!!!
Helemaal toppie.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Groooot bruidstaart project