1

Onderwerp: alles tegelijk

Aangezien wij nog steeds bezig zijn met verbouwen en mijn keuken bestaat uit wasbak en gasfornuis, moet ik bij mijn moeder de oven gaan gebruiken om taarten te gaan bakken :S. Voor donderdag nog 2 opdrachten staan dan voorlopig even niet, pas met de nieuwe oven weer (=week 26 pas ;) )
Deze taarten vond ik het showen wel waard ;) rest is al zo vaak voorbij gekomen :lol:

voor de communie van Frederique, zoals ook de uitnodiging eruit zag
http://www.mijnalbum.nl/Foto-F4LLIJHD.jpg

Backyardigans voor D

2

Re: alles tegelijk

leuk gedaan, zoals de 2 taarten in elkaar lopen

3

Hele leuke taarten en heel knap geboetseerd!

4

Leuke taarten!

5

Leuk! De Backyardigans zijn heel herkenbaar!
Hoefde de begeleidende tekst niet eens te lezen om ze te herkennen.
Ook de bovenste taart is erg leuk geworden vind ik.

Groetjes v. Annette.

6

Heel leuk! Vooral de bovente vind ik super :thumb:
Wat een gedoe zeg om ergens anders te moeten bakken. Heel slim dat je de 'bakkerij' even stilzet tot je nieuwe keuken er is.
Succes met de verbouwing!

7

erg mooi alletwee

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

8

Gaaf hele leuke taarten....
Super geboetseerd.....

9

Prachtige taarten. Vooral van de eerste ben ik helemaal weg!

Groetjes San

10

Mooie taarten!!

Groetjes Angelique

11

Mooi gedaan zeg met die doorlopende stapel! Heel leuk effect. Wat een werk die backyardigans! Prachtig!

groetjes Sas

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

12

Leuk die taart voor Frederique en goed geboetseerd bij de Backyardigans, maar.......ongevuld biscuit?? Is dat lekker dan? Zou dan eerder voor cake kiezen denk ik, maar het zal een reden hebben :think:

Groet, Jolanda

13

Prachtige taarten, vooral de communietaart ! Maar ik dacht inderdaad hetzelfde als Jolanda, is biscuit zonder vulling wel lekker?

Groetjes, Conny

14

cbuckens schreef:

Prachtige taarten, vooral de communietaart ! Maar ik dacht inderdaad hetzelfde als Jolanda, is biscuit zonder vulling wel lekker?

Was in eerste instantie ook erg verbaasd
Vorig jaar heb ik ook een taart gemaakt voor D

15

Leuke boetseersels en die bovenste taart is ook prachtig. Vind ik altijd leuk: taart afstemmen op het kaartje.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! (Bij het bijwerken van de kalender zag ik dat je gisteren jarig was). Geen taart voor jezelf?

Groetjes, Ria
"Le talent, ça n'existe pas, le talent, c'est avoir l'envie de faire quelque chose."

16

Ria (M.C.) schreef:

Leuke boetseersels en die bovenste taart is ook prachtig. Vind ik altijd leuk: taart afstemmen op het kaartje.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag! (Bij het bijwerken van de kalender zag ik dat je gisteren jarig was). Geen taart voor jezelf?

Dank je, heb mezelf dit jaar maar even overgeslagen ;), als de keuken staat dan geven we een feestje en dan heb ik een goed excuus om mijn nieuwe oven uit te proberen. Heb het niet gevierd gisteren

17

Hele leuke taarten,vooral de eerste!

18

Prachtig gemaakt allebei!!