1

Onderwerp: Geen inspiratie :(

Ben bezig aan een thomas de trein taart voor morgen, en mijn inspiratie is nog nooit zo ver te zoeken geweest.....
Heel de week al deze site af gestruind naar voorbeelden, heb elke thomas taart wel 5 keer gezien geloof ik.
Donderdag op mijn werk stiekum een kladje gemaakt van hoe hij eruit zou moeten zien, had hem helemaal in mijn hoofd zitten!
Gisteravond alvast thomas gepuzzeld en vanmiddag met het uithalen van de taarten kom ik erachter dat mijn idee helemaal niet uitvoorbaar is :(
En nu zit ik dus met 2 groen beklede taarten en een gepuzzelde thomas, maar echt een plaatje van hoe de taart eruit moet komen te zien heb ik nog niet...

Hebben jullie daar ook wel eens last van?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: Geen inspiratie :(

:Y absoluut! Vooral bij puzzeltaarten weet ik vaak niet hoe ik de taart verder aan moet kleden. Voor meisjes kom je dan met wat bloemen en vlinders wel een heel eind, maar voor jongens vind ik het moeilijker. Misschien kun je hier wat inspiratie opdoen: http://www.thomasandfriends.com/officia … g_page.htm

Succes!