1

Onderwerp: Blaadjes in een boom

Ik moet voor volgend weekend een opdracht maken van een 3D boom. Nu heb ik al helemaal bedacht hoe ik het wil hebben. Vanavond kreeg ik ineens het idee om in de kroon van de boom kleine blaadjes te doen zodat het meer leeft. Maar ik heb geen uitsteker voor blaadjes. Is er iemand in de buurt van Maarssen van wie ik die zou kunnen lenen of hoe zou ik het anders kunnen doen???

Groetjes Elise

2

Re: Blaadjes in een boom

Ik heb de rose leaf plunger cutter set (zie webshop), dus mocht je morgen naar de braderie/je ouders komen, dan kun je ze wel komen ophalen !

Groetjes, Conny

3

Ik heb wel een blaadjes uitsteker voor je te leen, verschillende.
Ik woon vlak bij het Elinkwijk terrein, niet ver van Maarssen

Veel taart plezier

ik  heb 3 maten van de ivy leaf plungers. ben komende dagen alleen maandag avond thuis. donderdag ben ik toevallig overdag in maarssen dorp

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

5

Conny ik ben dit weekend helaas niet bij mijn ouders. Hoop dat het weer bij jullie trouwens wat beter is vandaag. Hier regent het al de hele ochtend en dan valt de braderie toch behoorlijk in het water.

Bettie welke uitstekers heb jij????

Groetjes Elise

6 Laatst bewerkt door bettie (17-05-2009 09:29)

Ik heb 4 maten rozenblaadjes en nog een ander blad, kan zo gauw niet op de naam komen.
Als je even op mijn site kijkt bij verjaardags taarten, zie je een 50 jaar taart, daar heb ik een boompje gemaakt met de kleinste blad uitsteker

Veel taart plezier

7

Als ik die uitsteker zou mogen lenen zou dat super zijn!!!! Die je op dat boompje gebruikt hebt bedoel ik. Wanneer zou het je uitkomen dat ik hem ophaal?

Groetjes Elise

8

Je hebt mail

Veel taart plezier