1 Laatst bewerkt door esspijk (13-05-2009 23:18)

Onderwerp: Hallo...

allemaal,

ik ben al een paar maanden actief met het maken van marsepein/fondantaarten en heb al een paar taarten gepost. Maar heb me eigenlijk nog helemaal niet voorgesteld. Beter laat dan nooit dan maar!

Ik ben Esther van der Spijk, 38 jaar, woon in Leiden, getrouwd en 3 kinderen. In het dagelijks leven fysiotherapeute in een revalidatiecentrum.
Ik ben aangestoken door "Joke 38". Zij woont bij mij in de buurt en zij heeft ooit voor een vriendin van mij een prachtige taart gemaakt. Ik wilde dat ook zo graag kunnen!!! Inmiddels heb ik vanaf december een aantal zeer verschillende taarten gemaakt. Zelfs ook al in opdracht (wel voor familie en buren, hoor!). Binnenkort heb ik via Joke een echte opdracht voor een onbekende. Heel spannend! Samen met Joke ben ik ook een keer naar een workshop 3D-puzzelen bij Wendy in Boskoop geweest. Zeer leerzaam

2

Re: Hallo...

Welkom, ik kan je niet helpen met je avatar...maar waarschijnlijk kun je het wel vinden via de zoekfunctie...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

Hoi Esther!

Welkom op dit forum! Voor het verkleinen van je avatar foto kun je de foto ook even doorsturen. Dan kan Marianne het voor je plaatsen! Kijk even bij de taartenparade en dan onder het kopje avatar plaatsen.

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

4

Welkom op dit gezellige forum

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

5

Het is me gelukt! Ik heb de foto geopend met "Paint" en hem daar net zo lang verkleind met "formaat wijzigen" tot het paste. Thanks!