51

Re: boedha

Hij is heel mooi geworden en diep bruine kleur als ondergrond met wat glans?!

ik heb zelf een gipsmal (plastic) van een paardenhoofd, kan ik daar gewoon marsepein in drukken en daarna (proberen) te lossen of moet ik iets anders dan marsepein gebruiken???

52

Donkerrood, oranje en bruin.

53

mooi hoor! Wat voor goudpoeder heb je daar voor gebruikt als ik vragen mag? En heb je het dan geschilderd? Ik heb laatst geprobeerd iets goud te schilderen met poeder van Wilton, maar dat bleef een beetje lichtgeel. Dit ziet er echt mooi uit! En donkerrood lijkt me ook een goede keus.

54

Hij is ook heel erg mooi geworden.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

55

prachtig geworden hoor!

Veel liefs Rafaëla

56

heel mooi

57

Mooi, ben ook benieuwd naar welke goudpoeder...
Tja en ik zou de taart juist weer fuchsia roze maken, lekker hip contrast!

happiness is a piece of cake!

58

Hoi,
ik heb van de week ook die boedha mal binnengekregen en ik wil morgen ook gaan proberen om een boedha te maken. Hoe heb jij het gedaan? Kwam ie in

59

HOI Hoi
Dit is een oud topic november 2008.
De taart staat in de parade onder boedha taart.

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia

60

iloontje100 schreef:

Hoi,
ik heb van de week ook die boedha mal binnengekregen en ik wil morgen ook gaan proberen om een boedha te maken. Hoe heb jij het gedaan? Kwam ie in

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

61

dit is ie trouwens...
http://www.cakepunt.nl/images/taarten/groot/Boedha_taart.jpg

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

62

Erg mooi dat goud met paars!

63

Hoi,
ik heb vandaag ook de vorm gebruikt en het was idd heel erg makkelijk. Alleen nu een vraagje.... Ik heb net het stukje taart op met natuurlijk een stuk van de boeddha vorm maar ik had natuurlijk weer het dikste deel daarvan. Dat is een heel erg dik stuk dus.... En dan heb je voorlopig wel even genoeg. Heb je al ervaring met het opvullen van de boeddha vorm met marsepein en iets anders... Of vul je 'm gewoon helemaal met marsepein...
Groetjes Iloontje

Berichten [ 51 tot 63 van 63 ]

Pagina's Vorige 1 2 3

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren