1

Onderwerp: Badeendjes bruidspaar (SPOED)

Ik ben op zoek naar de badeendjes bruidspaar. Ik heb ze op korte termijn nodig. Wie weet waar ik ze kan vinden ? In de webshop zijn ze nl. tijdelijk uitverkocht.
Wie weet winkels waar ik ze kan vinden ?
Ik heb ze op het Internet ook al gevonden voor 1,50 euro per paar, maar dan komen er nog 6,00 euro verzendkosten bij. Is een beetje veel in verhouding dus. Als het niet anders lukt, kan ik ze daar altijd dan nog wel bestellen natuurlijk, maar wie heeft tips voor winkels waar ik ze toevallig ook zou kunnen vinden ?

Groetjes, Onbekend

2

Re: Badeendjes bruidspaar (SPOED)

Even googlen en voila. Er bestaat een badeendwinkel!!! Daart hebben ze ook het bruidspaar.
Ik zet niet de hele link, want dat mag niet dus laat je fantasie er maar op los.

Succes.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Mja, die link had wel gemogen hoor (zie #3 over linkjes naar andere sites), maar dat is dezelfde die Onbekend bedoelt, nl. 1,50 per eendje met 6,- verzendkosten.
Zou ik trouwens wel gelijk gedaan hebben, ben je met 9 euro klaar

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Marianne schreef:

Mja, die link had wel gemogen hoor (zie #3 over linkjes naar andere sites), maar dat is dezelfde die Onbekend bedoelt, nl. 1,50 per eendje met 6,- verzendkosten.
Zou ik trouwens wel gelijk gedaan hebben, ben je met 9 euro klaar

Tja, maar dan moet ik het weer opnieuw lezen als ik reageer en daar heb ik wel eens geen zin in :o. En ik heb ook niet goed het berichtje gelezen :o.
Misschien moet ik maar even koffie gaan drinken. Heb vandaag mijn eerste stapel gemaakt, een voetbaltoernooi van m'n jongste gezien en 2 appeltaarten gemaakt. Tijd voor koffie en :x :Y

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5 Laatst bewerkt door Gerlinde (16-05-2009 19:35)

Toevallig heeft mijn broertje en zijn vrouw een bruidspaar eendjes aan alle gasten meegegeven gisteren. Helaas kan ik je die natuurlijk niet geven maar weet wel waar ze die vandaan hebben.
Mijn zus verkoopt bruidsattenties via www.lodeur.nl wie weet kan zij je verder helpen.

Groetjes Gerlinde

6

Ottolien schreef:

Heb vandaag mijn eerste stapel gemaakt, een voetbaltoernooi van m'n jongste gezien en 2 appeltaarten gemaakt.

Goed excuus :Y :D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Volgens mij verkopen ze die meestal wel in feest/carnavalswinkels. Daar hebben ze ook veel bruidsspullen, dus even op google bij je in de buurt zoeken.

8

Xenos heeft ze ook gehad. Weet niet of ze nu nog in het assortiment zitten????

Volg je hart...want dat klopt!

9

Ik zag ze vorige week bij de Expo liggen...

Amor Vincit Omnia

10

Zowel Xenos als Expo hebben ze in het assortiment. Daar komen de mijne ook vandaan!

11

ik zag van de week dat ze bij de kruidvat in a'dam veel verschillende bad eendjes hadden, misschien zitten die er ook wel tussen.

12

manar schreef:

ik zag van de week dat ze bij de kruidvat in a'dam veel verschillende bad eendjes hadden, misschien zitten die er ook wel tussen.

Dat zijn alleen de gewone, geen bruidspaartjes, tenminste hier niet...

ik heb ze laatst bij de xenos gekocht

Groetjes Karin     OPHEFFINGSUITVERKOOP!! 50% korting op alles in de webshop: www.taartenprinses.nl

14

Goede tip dames, ik ga van de week naar Xenos kijken (heb ze nog niet gevonden namelijk...)