1

Onderwerp: Wie kan mij helpen met superwhite???

Hallo ik heb een vraag aan jullie wie weet hoe ik het poeder van Sugarflair colours SUPERWHITE kan gebruiken
IK WIL GRAAG DE MARSEPEIN WITTER KRIJGEN ERMEE MAAR OP HET POTJE STAAT NIET HOE IK HET MOET GAAN GEBRUIKEN!wIE KAN MIJ HELPEN
GROETJES BERNADETTE

2

Re: Wie kan mij helpen met superwhite???

Sowieso hebben wij zeer goede leesogen, dus al die hoofdletters zijn niet nodig hoor :P
Ik heb de superwhite ook, en het is gewoon een kwestie van proberen. Als je je marsepein een tijdje laat rusten wordt het ook witter, dus je moet gewoon even proberen :)

Groetjes Laura!

3 Laatst bewerkt door Pooh (16-05-2009 19:18)

In dit topic heb je het al een keer gevraagd en een heel duidelijk antwoord gekregen van Marianne ;)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Ik heb gisteravond marsepein wit gemaakt met super white. Het ging best goed. Het heeft de hele nacht kunnen rusten en is nu toch echt wel wit!

Ik heb gewoon steeds beetje bij beetje de poeder door de marsepein gekneed. Je moet wel steeds je handen goed invetten, want het gaat lekker plakken.
Ik vind wel dat mijn marsepein een beetje droog is geworden van die poeder. Ik heb er wel wat extra crisco doorheen gekneed, maar vind het nog steeds droog.

Ach, het werkt verder wel prettig!

Je kunt trouwens ook witte marsepein bestellen bij de webshop.

Groetjes,
Patty

5

Dank je wel voor jullie reacties!Ik ga het gewoon uit proberen!Ja dat klopt ik heb het een tijdje eeder al gevraagd maar ik had het  daarna zo druk dat ik het antwoord nooiet gelezen hebt bij deze sorry!

6

Ik heb ook poeder gebruikt om marsepein wit te krijgen en dat beviel mij niet, zowieso vind ik poeder niet lekker werken, maar whitegel die vind ik daarintegen weer heel fijn werken!

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!