1

Onderwerp: Prinses

Deze heeft wel wat zweet gekost.... De kroon wilde niet rechtop blijven. De hartjes onder de 3 puntjes zitten er ook niet voor niets.... Ach ja niet mijn mooiste, maar mijn collega was er wel superblij mee! Ook mijn buurvrouw vond hem erg mooi en vroeg of ik er voor haar dochter ook 1 wil maken (as donderdag...) Dus vanavond ga ik gewoon voor de herkansing met de kroon!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CTBCB74Z.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-XU4PDN6O.jpg

Vulling zoals de laatste tijd altijd..... lemoncurd bc, lemon curd en chocobolletjes.

Enjoy!

2

Re: Prinses

De kroon is super mooi geworden hoor. echt gaaf.

3

Ja je hebt gelijk, ziet er niet uit!
TUURLIJK WEL!
Hij is echt schitterend!
Stoer dat je er gelijk nog een gaat maken zeg pfff

Er schijnt altijd wel ergens de zon

4

wat een super mooie taart!

pluk de dag!

5

Inderdaad mooie kroon! Ik vind je kleur roze ook heel mooi.

Groet, Jolanda

6

mooie taart
en je kroon is top
ziet er goed uit

het leven is een groot feest,je moet alleen zelf de slingers ophangen            /

7

Wauw, wat een prachtige taart Sandra, ontzettend mooie kroon en hele lieve en rustige taart !

Groetjes, Conny

8

Ik vind m schitterend geworden!! Wat een mooie taart!

Kijk ook eens op: [url=http://www.cakestudio.nl
Groetjes.... Constance  :) voor leuke 3D workshops

9

Nou ik vind het echt een schatje hoor! Prachtige kleurtjes, en die extra hartjes in de onderrand vind ik ook heeeeeel leuk!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

heel mooi en die kroon is echt een plaatje

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

11

hele mooie taart

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

12

Ik vind het een hele mooie taart, en je kroontje is schitterend!

13

Wauw, prachtig!

14

Het is wel een hele leuke kroon geworden hoor! Misschien kun je hem een stukje in de taart steken, zodat hij beter blijft staan? Het ziet er wel super uit! Ik vind het randje ook zo leuk, met die hartjes ertussen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

15

lilo schreef:

Nou ik vind het echt een schatje hoor! Prachtige kleurtjes, en die extra hartjes in de onderrand vind ik ook heeeeeel leuk!

Nu moet je natuurlijk nooit het geheim van de smid vertellen, maar omdat er meer zijn die dit een leuk idee vonden..... Hier het eerlijke verhaal: de taart is bekleed met mmf met fondant. Normaal werk ik alleen met fondant, maar heb me laatst over laten halen.... Op zich super dat het wat soepeler blijft, maar voor randjes vind ik het dus niet zo makkelijk. De meeste aansluitingen zijn dus heel lelijk geworden, en vandaar dus deze oplossing. Ziet er leuk uit, maar is echt uit nood geboren....
Eerlijkheid siert de mens toch?

Enjoy!

16

Glamour schreef:

Het is wel een hele leuke kroon geworden hoor! Misschien kun je hem een stukje in de taart steken, zodat hij beter blijft staan?

Dank je wel voor de tip. Maar het ging er hier niet om dat hij niet op de taart bleef staan. Tot de auto ging dat prima, en daarna houdt de garantie op.....
Het ging om het drogen, elke keer "vielen" de punten een beetje naar voren. Dus op een gegeven moment ze met wat tyloselijm aan de (met folie beklede) kan geplakt. Maar omdat hij toch wat bleef zakken, zijn de halsjes van de punten dunner geworden en wat uitgerekt. Dus vandaar ook de hartjes, even extra stevigheid. Heb nog niet gehoord dat de kroon is ingestort en dat zal ook wel niet hoor, voelde best stevig, maar ben gewoon zelf zo superkritisch

Enjoy!

17

Super kroon heb je maakt, errug mooi!!

18

ik vind het een mooi plaatje

Veel liefs Rafaëla

19

Dat is zeker een mooie kroon!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

20

Hmmmm, ik zie niet wat jij ziet. Ik vind hem namelijk super goed gelukt!

Groetjes San