1

Onderwerp: Werken Met Patchworkcutter-letters

ik haal dit "wat oudere"  topic even weer naar boven, ben nu met mijn lettertjes bezig van de patworkcutters.. (net binnengekregen) en ze vliegen nu al bijna door het raam!

http://www.deleukstetaartenshop.nl/images/tubby_alphabet.jpg

heb al geprobeerd met huishoudfolie ertussen, maar dan steekt ie niet helemaal door het marsepein, hoe dun ik ook uitrol, met als gevolg dat ik alle letters moet gaan uitsnijden alsnog, en dat wordt heel lelijk:(

ik doe het met marsepein, zou het met fondant beter gaan?

wat doe ik nu fout met dat folie?

2

Re: Werken Met Patchworkcutter-letters

Ik heb je vraag toch maar een eigen topic gegeven, meestal wordt er dan gereageerd op het eerste bericht en dat gaat over JEM letters, net weer wat anders dan de Pachtworkcutetrs.

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

kijk even hier:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/extr … pages_id=6

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Gumpaste gebruiken!!

5

Ik doe er altijd wat tylose doorheen, heel dun uitrollen, even insmeren met wat crisco, letters erin drukken en dan kan je ze er met een sateprikker ofzo heel makkelijk uitwippen.

6

Ik rol ze gewoon heel dun uit.....daarna druk ik heel zacht met een bolletje fondant
op de letter en dan plakt hij op het bolletje en dan kan ik hem zo ervan afhalen werkt super bij mij.....

Succes....

7

marliesb schreef:

Ik rol ze gewoon heel dun uit.....daarna druk ik heel zacht met een bolletje fondant
op de letter en dan plakt hij op het bolletje en dan kan ik hem zo ervan afhalen werkt super bij mij.....

Succes....

dat vind ik een supertip (alle tips die ik al gelezen had werken bij mij namelijk niet haha)

ga ik zo snel mogelijk proberen...

heb net in de shop crisco en gumpaste besteld... nou moet ik toch eindelijk ook lettertjes kunnen maken! hoe dan ook!