Re: Barbatarta en Daisy power ;)
mooi, erg mooi
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Barbatarta en Daisy power ;)
mooi, erg mooi
Mooie taarten!
Ze zijn zoals altijd weer errrrrrrug leuk!!! Gefeliciteerd nog met jouw moeder en neefje!
Wauwie, Lara, wat een heeeer-lijke taarten - en dan bedoel ik natuurlijk dat het snoepies zijn om te zien. Fantastisch!
Wat een gave taarten zeg, kan niet kiezen welke ik het leukst vind en ja ik ben al 30, maar nog zou ik super blij zijn met een Barbapappa taart!
superrrr......echt mooi en creatief. ook super strak
Wat zijn ze weer prachtig!! Vooral de eerste!
oh Lara! wat een prachtige taarten weer! Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!! ze zijn allebei prachtig!! Barbapapa wat moet dat toch een ontzettend leuke taart zijn om te maken! en wat een heerlijk jeugd sentiment!! Fantastisch hoe alle details weer kloppen!!
oh Lara ( en Julio) Wat zien ze er weer prachtig uit! Ik ben blij dat je ze gepost hebt
*Zucht*.....wat is ALLES toch weer mooi aan jouw taarten (lees: jullie taarten)! De bovenste is helemaal mijn ding! Super gaaf (ik mag morgen weer, nou ja, een beetje in de stijl dan maar voor een man). Mooi die kleuren ook.
En Barbapapa: ja ook wel helemaal mijn ding. Hij blijft leuk. Wat zijn jullie boetseersels super! Op de mijne heb ik al 2 bestellingen voor deze maand staan
Sterkte met je gezondheid!
Je bent lekker aan het taarten de laatste tijd. Alleen maar leuk voor ons, mogen we je prachtige creaties weer bewonderen!!!
De eerste is wel een van mijn favoriete, past zo in de collectie van pinkcakebox, prachtige taart!
oohh lara wat een prachtige taarten zijn het weer!
Heel heel heel heel heel erg leuk! allebei!
Wat een geweldige taarten, die barbapapa, is zoooo leuk, heel gaaf gemaakt!
Wat een gave taarten! Die eerste is wel mijn favoriet: lekker vrolijke kleuren en prachtig gemaakt!!!!
Ik denk dat ik de meiden maar heel veel Barbapappa filmpjes laat kijken tegen de tijd dat ze jarig worden...want ik wil die taart ook maken !!!
Ze zijn allebei erg leuk geworden Lara !
De boelste bloemetjes, heerlijk zooooo vrolijk!
En barbapappa... met een man die Huub heet heb ik daar natuurlijk iets speciaals mee ! Lijkt me ook heeel leuk om te maken met al die poppetjes!
Geweldig mooie taarten allemaal erg goed geboetseerd ook
Wat een mooie taarten maak je toch Lara! Petje af......!!
Wat een taarten!!:thumb:
Je begrijp wel dat ik die Barbapapa taart helemaal geweldig vind en ik sla hem op voorals ik wat inspiratie nodig heb, want ik wil ook eens een Barbamama/papa taart maken!!! ( voor mijn eigen verjaardag ofzo!!!!);)
Wat een supertaarten Lara, zo heerlijk vrolijk en zo mooi weer afgewerkt! Ik ben zo blij dat je ons weer regelmatig met zo'n mooie taart verrast. Enne, Julio is geweldig, wat een taartenbakker!!! Die barbaletters zijn top, trouwens. Had Jol dat ook al?
Wat een supertaarten Lara, zo heerlijk vrolijk en zo mooi weer afgewerkt! Ik ben zo blij dat je ons weer regelmatig met zo'n mooie taart verrast. Enne, Julio is geweldig, wat een taartenbakker!!! Die barbaletters zijn top, trouwens. Had Jol dat ook al?
Hai Rianne, dank je wel meis!! Nee die Barba-letters had ik op een van de taarten van Bien gespot en gelijk bij de favo's gezet
Alle details hebben we uitgebreid op de Barbapapa-site gezocht, hihi, zie je ons zitten samen voor het laptoppie alle Barba-figuurtjes aanklikkend en elke keer hoor je ons dan "oja, die was dat en die deed dit, weet je nog"
Schrijf je gauw Rianne, je staat top of priority :-D Fijn dat je zo'n superdag gehad hebt gisteren!!
Lieve allemaal, heeel veel dank voor jullie lieve, leuke en grappige reacties!! Ben er heel erg blij mee, ook om te lezen dat jullie me toch missen en het zo leuk vinden dat ik weer een taartje heb gemaakt... hartverwarmend.... een hele dikke knuf van hier met een zonnestraal (ze zijn nu wel onder hoor ). En ook dank voor de reacties voor mijn lief met het boetseertalentje (bloemen doet ie niet, zegt ie nu :-D)
*besos* *smak*
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Barbatarta en Daisy power ;)