Onderwerp: een nieuwe ruitjestechniek voor mijn moeder
Even wat geprobeerd en als moederdag kado gedaan. De volgende keer maar eens met marsepein proberen, want dan plakt het wat beter denk ik.

bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een nieuwe ruitjestechniek voor mijn moeder
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Even wat geprobeerd en als moederdag kado gedaan. De volgende keer maar eens met marsepein proberen, want dan plakt het wat beter denk ik.

bedankt voor het kijken.
Ja dat lijkt me nog knap lastig om het helemaal knap te krijgen, maar je bent er goed in geslaagd vind ik, je moeder zal er zeker blij mee zijn.
Wat jammer van de zijkant! Maar ziet er verder wel h
Tjeempie, wat een werk zeg.
Wel heel mooi geworden!
Wat een leuk effect geeft dit! Wel jammer van de kieren aan de zijkant, maar voor even proberen vind ik het erg grappig.
Gaaf....heel leuk idee...
Wat een leuk effect geeft dit! Wel jammer van de kieren aan de zijkant, maar voor even proberen vind ik het erg grappig.
Ik denk dat dit komt omdat ik het gevlochten heb. En marsepein plakt dan beter aan elkaar, althans als je het uiteindelijk gaat rollen
Het idee is erg leuk! Alleen moet het dan iets strakker.
Ik lees nu dat je het gevlochten hebt, poeh hee wat een werk. Jammer van de zijkant. Ik vind je roosjes helemaal leuk!!
Het uiteindelijke plaatje vind ik erg orgineel!
Wat een werk, heel leuk bedacht!
O, je hebt gevlochten, dat had ik niet eens gezien. Dacht dat je of alle ruitjes aan elkaar had geplakt, of apart alles aan elkaar had gerold.
Wel een goed idee van dat vlechten trouwens.
O, je hebt gevlochten, dat had ik niet eens gezien. Dacht dat je of alle ruitjes aan elkaar had geplakt, of apart alles aan elkaar had gerold.
Wel een goed idee van dat vlechten trouwens.
Yep, ik kreeg in ene het idee en dacht ik probeer het eens uit. Als ik de patchwork ruitjes geplakt had, dan had ik het zo niet durven vertonen, maar goed dit is iets om op verder te borduren dus vandaar deze try out
groetjes
Wat een leuk idee om te vlechten met repen fondant. Zou er dan denk ik een rand om maken om de zijkant want denk dat je door de vorm het nooit recht kan krijgen (ook al probeer je nog zo hard) Mooie rode zijkanten erbij en dan vertrekt je patroon ook niet.
leuk zeg met die blauwe roosjes om de taart heen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een nieuwe ruitjestechniek voor mijn moeder