Onderwerp: 7 taarten tot nu toe deze week. best wel druk!
deze zijn allemaal voor de tweede verjaardag van ons nichtje mara aanstaand weekend. zit dus allemaal in de vriezer!
klein bijenkorfje, gevuld met banketbakkersroom een aardbeiensaus
cupcakejes, beetje bosvruchtencreme onder de marsepein
strikjestaart, ik wilde mijn nieuwe hebbedingetje even uitproberen *lol* en chocofondant voor het eerst gebruikt. ik vind fondant heel vies, maar dit is echt heeel lekker! het werkt alleen helemaal niet mee. het is heel erg slap spul, er zit wel 500 gram om deze taart. met een beetje marsepein erdoor werkt het waarschijnlijk beter.
gevuld met chocoladecreme met crispy chocoladelaagje, en een laag caramelbavarois, en een beetje aardbeiensaus
bloem, gevuld met banketbakkersroom, aardbeiencreme een aardbeitjes
moederdaghartje voor de vrouw van mijn bedrijfsleider, kreeg gelijk 5,- fooi *cool*
gevuld met banketbakkersroom en aardbeiencreme met aardbeien 
deze moeder belde zaterdagmiddag om te vragen of ik een voetbaltaart woensdagochtend klaar kon hebben. ja hoor, er kan er nog wel eentje bij deze week...
ze vond het een giller dat dit te eten was *lol*
gevuld met banketbakkersroom, aardbeiencreme, verse aardbeien en aardbeiensaus
er was zaterdag bij ons 'gein op het plein' onze supermarkt heeft een actie met nicko's. schijfjes met een afbeelding van nickelodeon. er werd veel weggegeven aan spullen (ik kwam met een bananendoos vol thuis *eek* ) en voor de winnaars van 2 spelletjes was er een taartje. door mij gemaakt! deze was voor een meisje.
gevuld met banketbakkersroom een aardbeienjam