1 Laatst bewerkt door Rafaela (15-05-2009 17:52)

Onderwerp: en dit moet voorstellen.....

Moet voor morgen Simba maken.Ben al de hele middag bezig,maar het lukt me maar niet. Hij lijkt wel een beetje, maar hij lijkt wat dik en er iets met zijn hoofd waar ik de hand niet op kan leggen,verder lukken de oogjes ook niet goed. Komt mijn man net binnen en vraagt hij wie het is :grr:, dus nu ben ik helemaal onzeker. Graag had ik tips wat ik kan veranderen,anders moet twijfel ik of ik hem toch maar opnieuw maak.

Hier komt hij:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PUSBAA4S.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6MDY6B3C-1.jpg

Alvast bedankt voor het kijken en de tips!

Veel liefs Rafaëla

2

Re: en dit moet voorstellen.....

hij is inderdaad wat breed(het lijfje)...en ik denk dat je de kleur wat aan moet passen...het is te gelig.. en het rondje van zijn snuit (gele) wat kleiner maken.... maar hij is wel leuk hoor... mischien moet je er ff afstand van nemen en straks kijk je weer helemaal anders tegen hem...
succes!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

3

bedankt voor je reactie. Wat betreft de kleur,hier op de foto lijkt het idd veel geler,maar dat valt zo echt heel erg mee. Hij is lang niet zo fel als het hier lijkt.  Je tip van de snuit ga ik proberen aan te passen, hoop dat het nog lukt, hij begint al behoorlijk te drogen. Pff anders maar opnieuw beginnen. Ik ga eerst de kids in bed leggen en dan bekijk ik nog eens,misschien dat ik er dan idd met andere ogen tegen aan kijk.

Veel liefs Rafaëla

4

Ik vind hem eigenlijk best wel goed lijken hoor!
En de oogjes vind ik al helemaal niks mis mee.
Maar als je zelf niet tevreden bent kun je opnieuw beginnen en deze gewoon voor een taart thuis gebruiken misschien?

5

Ik vind hem ook best goed lijken.....
Ik doe het je niet na....;)

6

Ik vind 'm best lijken hoor, maar misschien moet je z'n snuit wat korter maken. (Welpjes hebben kortere snuiten dan volwassen leeuwen)

If life gives you lemons, make lemoncurd.

7

ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel vind lijken...dus sorry geen kritiek...

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

8

Ik 'mis' een plukje haar (manen) op zijn koppie... verder vind ik hem erg leuk hoor!!

'If you can dream it, you can do it' (Walt Disney)

9

Bedankt allemaal voor de tips en opmerkingen. Nou heb net mijn taartje af. Ik zal hem morgen in de parade zetten. Ik heb hem niet meer opnieuw gemaakt,wel hier en daar wat aangepast. Zijn snuit is een stukje korter. Hij is nog niet helemaalnaar wens, maar kan ermee door. Het totale plaatje ziet er in ieder geval wel aardig uit. Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Maar pff voorlopig geen simba meer voor mij :lol:

Veel liefs Rafaëla

10

Ik vindt hem wel leuk hoor, Het koppie als hij oranje was lijkt hij op tijgertje van winnie de poeh.
Ik ben beniuwt naar het taartje.