Onderwerp: Welke bbr is het lekkerst
Dames,
Welke bbr is lekkerder? die van Dr Oetker of die van de shop.
Ik wil er ook mandarijntjes doorheen doen, gebruiken jullie die uit blik of zijn verse lekkerder?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke bbr is het lekkerst
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames,
Welke bbr is lekkerder? die van Dr Oetker of die van de shop.
Ik wil er ook mandarijntjes doorheen doen, gebruiken jullie die uit blik of zijn verse lekkerder?
Ik vind ze eigenlijk beide lekker
En als ik er mandarijntjes doorheen doe, gebruik ik die uit blik. Wel goed laten uitlekken!
Ik gebruik altijd blik manderijntjes. Verse manderijnen krijg je nooit zo mooi schoon (ik dan).
Ik gebruik BBR van Soezie . Heb eigenlijk nog nooit die van de shop geprobeert. Gebruik deze soezie al jaren (niet hetzelfde pakje natuurlijk
)
Maken jullie BBR ook wel eens zelf volgens het recept hier op de site?
Dat was ik namelijk eigenlijk van plan om te doen morgen maar als jullie zeggen dat ik beter die van Dr Oetker kan gebruiken dan haal ik die na werk snel (heb er gisteren wel mee in mijn handen gestaan maarja dacht dat zelfmaken wellicht beter zou zijn....)
Maken jullie BBR ook wel eens zelf volgens het recept hier op de site?
Dat was ik namelijk eigenlijk van plan om te doen morgen maar als jullie zeggen dat ik beter die van Dr Oetker kan gebruiken dan haal ik die na werk snel (heb er gisteren wel mee in mijn handen gestaan maarja dacht dat zelfmaken wellicht beter zou zijn....)
Hoi Nienke, ik maak altijd de bbroom van mijn site, is een recept van een patissier-workshop en is echt verrukkelijk. En eenvoudig om te maken!
Staat op www.tartacadabra.nl en dan bij Recepten (Vullingen-Banketbakkersroom)
Sukses!
Lara
ps. die zakjes zijn ook prima hoor maar niet te vergelijken met zelfgemaakte
Ik maak banketbakkersroom ook altijd zelf; echt heerlijk! Wat mandarijntjes betreft: ik gebruik die uit blik. Goed uit laten lekken inderdaad.
Ik ga hem toch zelf maken
Mijn meisje wordt tenslotte maar 1 keer 1 en daar hoort natuurlijk het lekkerste bij .
Het recept van Lara M. ziet er erg lekker uit en die ga ik dus aanhouden ik haal voor de zekerheid gewoon een zakje van Dr Oetker "voor het geval dat". (zo vervelend als je bezig bent en dan opeens naar de winkels moet...)
Bedankt voor het recept
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Welke bbr is het lekkerst