1

Onderwerp: plaat onder taart?!?!

Dag dames (en waarschijnlijk een paar heren)

Ik zie op verschillende foto's dat jullie platen onder de taart hebben met verschillende motieven. Zijn dit gewoon houten platen bekleed met inpakpapier? Of zijn dit speciale taartschalen?

Ik hoor het wel weer!

Ciao

Celester

2

Re: plaat onder taart?!?!

Celester,

Hiervoor kan je mmf plaat uit de bouwmarkt gebruiken deze inderdaad bekleden met inpakpapier en daaroverheen cellofaan.

Groet,
Nienke

3

hoi hoi
ik laat bij de bouwmarkt een grote mdf plaat in verschillende maten zagen....ideaal...ik gebruik ook wel taart dozen..maar vindt het toch mooier staan op een mooi bijpassend onderplankje

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

4

Nienke87 schreef:

Celester,

Hiervoor kan je mmf plaat uit de bouwmarkt gebruiken deze inderdaad bekleden met inpakpapier en daaroverheen cellofaan.

Groet,
Nienke

Ik zou MDF platen gebruiken ;)

MMF is Marschmellow fondant :D

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

Bommeltje schreef:
Nienke87 schreef:

Celester,

Groet,
Nienke

Ik zou MDF platen gebruiken ;)

MMF is Marschmellow fondant :D

Maar MMF platen zijn veel lekkerder, dus waarom die nou weer niet???? :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

6

Ik gebruik ook pizzakartons of stukken van kartonnen dozen. Je moet dan wel oppassen dat je de taart goed aan de onderkant ondersteunt bij het optillen en dragen. Het is wel wat slapper dan MDF, maar werkt ook prima!