1

Onderwerp: Houdbaarheid royal icing poeder + suikerbakkerspoeder

Goedemorgen,

Ik heb vorig jaar een zakje royal icing poeder besteld, dit heeft altijd in het zakje gezeten en heb er nooit naar om gekeken. Kan ik dit nu nog gebruiken om te oefenen en is het nog op te eten? of kan ik er alleen nog mee oefenen en niet meer eten?
en de suikerbakkerspoeder? dit is wel gebruikt en ook een jaar oud kan ik dit nog gebruiken? heb inmiddels al wel nieuw besteld hoor maar kwam dit dus nog tegen en dacht kan ik dit nog gebruiken?

heb ook geen idee of ik nu in de juiste rubriek zit maar goed.....dit leek me het meest logische.

groetjes,
vivian

Geniet van elke dag!!!!

2

Re: Houdbaarheid royal icing poeder + suikerbakkerspoeder

Suikerbakkerpoeder is hetzefde als poedersuiker! En als je over hebt van de oliebollen gbruik je die het jaar erna toch ook nog gewoon :Y!! Meeste mensen gebruiken het maar 1x per jaar. De suikerbakkerpoeder is dus op zeker nog goed :thumb:.

De royal icing zou ik niet weten, maar staat er geen datum op. De meeste spullen uit de shop staan wel houdbaarheidsdata op.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

3

Oke dank je dit kokmt ook uit een shop maar staat geen houdbaarheidsdatum op.

ik ga die royal icing gewoon uitproberen en zelf eerst proeven ;-) voor ik het aan iemand ander ga geven, hahaha

Geniet van elke dag!!!!

4

Oo, die royal icing is ook vast nog wel goed. Zolang het droog bewaard is kan er niet veel mis gaan! Ik zou het nog gewoon gebruiken hoor! :)