1

Onderwerp: Laten drogen of niet?

Op 19 juni moet ik een bruidstaart met rozen afleveren. De bruidstaart moet vervolgens nog 2 uur lang vervoerd worden. Afgesproken is: afwerking met marsepeinen rozen.

Wanneer kan ik de rozen het beste maken? En moet ik ze laten drogen of juist niet?

Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get ...

2

Re: Laten drogen of niet?

Zeker van te voren maken, dat is juist een prima werkje dat je al klaar kan hebben. Het is marsepein dus zal niet keihard worden.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

ik heb voor 28 mei een bruidstaart en nu de rozen al klaar. in een bakje in de koelkast. werkt prima!! Zou het zeker van te voren doen.

Liefs

4

Heb voor 5 juni een bruidstaart staan en net de rozen afgerond, gewoon in een doos met deksel koel en droog bewaren.

5

Inderdaad gewoon van te voren maken, moest er laatst

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

6

Elliev schreef:

ik heb voor 28 mei een bruidstaart en nu de rozen al klaar. in een bakje in de koelkast. werkt prima!! Zou het zeker van te voren doen.

Liefs

zou ze niet in de koelkast bewaren..beter afgesloten op een droge donkere plaats....

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

7

conny4u schreef:
Elliev schreef:

Liefs

zou ze niet in de koelkast bewaren..beter afgesloten op een droge donkere plaats....

Mee eens, beter niet in de koekast denk ik