1

Onderwerp: bruidsetagere

Hallo,

Heb nu 2 opdrachten staan voor een bruidsproeverij....heel spannend!
Weten jullie een adres waar je eventueel bruids etegere's kan huren ? Een stapeltaart is toch moeilijker aansnijden hoe doen jullie dat ??? Haal je de lagen van elkaar bij het aansnijden ??? Alle tips en adviezen zijn welkom.

Alvast bedankt

2

Re: bruidsetagere

Kan me voorstellen dat het bakken voor anderen spannend is, maar in Bruids- en stapeltaarten zien we het resultaat graag :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

bij taartdecoratie.nl kun je eea huren

als je verschillende smaakjes in een stapeltaart hebt, kun je ze van elkaar halen, maar je kunt ook gewoon bovenaan beginnen met snijden en zo naar beneden werken

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

4

Ik doe onder elke laag een taartkarton, dus je kan elke laag van de stapeltaart gewoon aansnijden, je hoeft ze niet van elkaar te halen.

www.taartmomentjes.nl Een taart voor elk moment.

super ik kan aan de slag.... bedankt allemaal .

Ik haal mijn standaards bij Vipam in Geldermalsen. Ik heb alleen geen idee waar je woont anders wil ik het wel voor je halen. Ze hebben ook een webshop maar als particulier kan je ook langskomen.

Groeten ,Karin

Ik woon in tiel dus dat is heel dichtbij, ga meteen op internet kijken Bedankt!

Da's ook toevallig!
Via hun webshop kan je alleen maar als bedrijf bestellen, maar ze vinden het geen probleem als je langskomt. En ze zijn niet duur ook.
Ze hebben een heleboel leuke dingen maar het meeste in grote verpakkingen. Ik zag er een pot met zilveren parels staan maar daar doe ik denk ik een leven lang mee. Het is wel verleidelijk om meer mee te nemen.

de website ziet er inderdaad verleidelijk uit, geweldig al die dingen, word er heel hebberig van.
Als je het met 2 a 3 personen deeld is het wel te doen, dan deel je alle produkten anders doe je er inderdaad een heel leven lang mee...hahahahaha.

Ze hebben mooie standaards zeg, ga gauw lang om te informeren voor verhuur.
Groetjes Kiki

10

Hallo,

Handig om te weten van Vipam. Ben heel vaak in Meteren (naast geldermalsen) dus als jullie een keer wat nodig hebben maar niet zoveel en dan willen "delen" dan wil ik evt wel "meedelen".

Je kan dus gewoon langsgaan als particulier? Hebben ze iets van een winkel/shop/showroom erbij dan?

www.bakselsvanbientje.nl - Voor gezellige workshops & winkel in Meteren
www.shopvanbientje.nl - Voor alle benodigdheden en ingrediënten online

Ik had een bruidsstandaard nodig en toen ik die ging ophalen vroeg ze of ik nog wilde winkelen. Ik heb maar overgeslagen omdat de meeste producten in grote hoeveelheden verkocht worden.
Wel een idee om het gezamenlijk te doen!
Ze verkopen trouwens ook marsepein en fondant, maar vooral de standaards vond ik erg goedkoop. Ik heb nu een 3-laags (plastic) voor maar 18 euro.
Ik weet niet welke je graag wil hebben, je mag die van mij ook wel lenen hoor.

12 Laatst bewerkt door willeke k (14-05-2009 20:34)

karin van hees schreef:

Ik had een bruidsstandaard nodig en toen ik die ging ophalen vroeg ze of ik nog wilde winkelen. Ik heb maar overgeslagen omdat de meeste producten in grote hoeveelheden verkocht worden.
Wel een idee om het gezamenlijk te doen!
Ze verkopen trouwens ook marsepein en fondant, maar vooral de standaards vond ik erg goedkoop. Ik heb nu een 3-laags (plastic) voor maar 18 euro.
Ik weet niet welke je graag wil hebben, je mag die van mij ook wel lenen hoor.

is dat qua kwaliteit ook nog een beetje te doen? We lsuper goedkoop allemaal! Krijg er helemaal zin in!

13

Ik vond die standaard ook goedkoop. Ga eerst de proefsessie doen en dan overleggen wat de bruidsparen willen. Bedankt voor de tip !!!
Ga er zeker heen. groetjes Kiki