1

Onderwerp: Helemaal nieuw!

Hallo allemaal,

Ik ben een echte nieuweling/beginneling in het taarten bakken en vooral dan het decoreren.
Vorig jaar oktober vroeg onze oudste dochter om een barbietaart. Ze had dat gezien bij een vriendinnetje en "Mam, zo

2

Re: Helemaal nieuw!

Welkom op dit gezellige forum!

Wens je veel bak en decoreer plezier ;)

p.s.: Je hebt een leuk moederdag cadeau uitgezocht :D

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Welkom hier op het forum !!
Ja die barbie taarten zijn heel erg leuk om te  maken!!Hier op het forum heb ik ontzettend veel geleerd en inspiratie opgedaan !
Dus meid, lees, zoek en show !!

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

4

Bedankt hoor dames! Wat een geweldige site is dit. En wat maken jullie allemaal geweldige taarten!
Ik kan bijna niet wachten tot het maandagavond is, dan 'mag' ik eindelijk naar de workshop 'taarten decoreren'. Natuurlijk ben ik dan nog steeds bij lange na niet zo'n ster als jullie, maar hopelijk toch een klein stapje in de goede richting.
Groetjes,
Mascha (=Bokkie)

5

Welkom :)

groetjes Carolien   
www.cakepunt.nl

6

Welkom op het forum....

Succes en veel bakplezier....;)

7

Veel plezier hier! :)

VoorJeTaart.nl Winkel, Workshops & Webshop in Spijkenisse!
Nu ook de PME Professional Diploma Course! http://www.voorjetaart.nl!

8

Hoi Mascha,

Het begint inderdaad meestal met een verjaardagstaart. Zodra je er dan plezier in hebt gaat het steeds verder, tot je ontdekt dat het een behoorlijk uit de hand gelopen hobby is. Heerlijk toch? Ik wil me ook graag wagen aan een barbietaart voor een nichtje, heb jij een originele wondermold gebruikt of een andere vorm?

Groetjes,
Elma

9

hoi mascha!
ik herkende de taart bij je naam al (staat ook op je hyves)
veel succes met je taartjes.

groetjes dorien

In Geldrop moet je zijn voor de leukste workshops bij CakeCreatief! www.mijntaartjes.cakecreatief.nl

10

Welkom! Leuk die barbietaarten; je bent niet begonnen met de makkelijkste taart. Dat geeft jouw enthousiasme al aan ;) Heel veel plezier hier toegewenst en vooral met bakken!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!