1

Onderwerp: Help, klopt dit?

Nou kan ik eindelijk de strik gaan maken en nou ligt de site van tartacadabra er uit!!! Klopt dit bij jullie ook?
Ik ben net begonnen (heb net de reepjes maar vind het toch wel handig om te spieken. Vanmorgen heb ik gelukkig nog even gekeken, dus nu maar verder uit miojn geheugen (en dat is niet al te best meer na de zwangerschappen, ook al is mijn jongste nu 7).

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

2

Re: Help, klopt dit?

hij ligt er bij mij ook uit.
doorsnijden, lus maken en dan op de kant laten drogen, je kan dan een lijntje alvast aan de ene kant erop maken.
na een poosje omdraaien en dan het andere lijntje erop. hoekjes eraf snijden, groot rondje en klein rondje maken, en daarop de lussen vastmaken met een beetje icing. en klaar is je strik.

3

Dat was ik vergeten de hoekjes (ben ik nog lang niet aan toe) en het rondje. Was een vrij groot rondje geloof ik?

Ga nu de luissen maken en voorlopig laten drogen. Wel vast een reepje er langs. Jippie weer knijpen met de sugargun. Vanavond of morgenochtend omdraaien. Ik heb de strik pas zaterdag nodig. Kan eventueel zelfs nog zondagochtend, maar ik heb hem maar liever vast klaar.

Dank je Brigitte

Groetjes, Ilonka

4

Dit is ook een strik :)

http://images.google.com/imgres?imgurl= … l%26sa%3DN

5

Hai,

Ik heb de howto opgeslagen op mijn pc.
Ik kan hem naar je mailen.

Groetjes Gerlinde

Groetjes Gerlinde

6

birgitta schreef:

Dit is ook een strik :)

http://images.google.com/imgres?imgurl= … l%26sa%3DN

Ik vond de how to van Tartacadabra zo makkelijk en duidelijk, maar toch bedankt.

Groetjes, Ilonka

7

Gerlinde schreef:

Hai,

Ik heb de howto opgeslagen op mijn pc.
Ik kan hem naar je mailen.

Groetjes Gerlinde

Je hebt mail!!!    :Y

Groetjes, Ilonka

8 Laatst bewerkt door lise (14-05-2009 13:49)

ik wil de concurentie eigenlijk hier niet neerzetten, maar op maakjetaart.nl staat ook een goede beschrijving om een lussenstrik te maken.

9

Buiten dat je niet wil, hebben we het ook liever niet in de vorm van een linkje.
Dat heb ik er dus uitgehaald, de rest spreekt voor Ottolien toch wel vanzelf :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

10 Laatst bewerkt door Ottolien (14-05-2009 17:24)

Ik snap inderdaad hoe ik moet zoeken op namen ;).

Maar ik heb de how-to van Gerlinde toegestuurd gekregen en ik ben steeds druk bezig. Maar het vat me op dat de meeste tijd gaat zitten in wachten O-) (niet echt mijn sterkste kant, maar ik doe mijn best) tot het droog wordt.

Dus bedankt allemaal!

Groetjes, Ilonka