Onderwerp: Welke het beste recept voor flowerpaste en mexican paste
wat is het verschil en welke van de 2 recepten van beide (zie recepten) is het makkelijkst mee te werken?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke het beste recept voor flowerpaste en mexican paste
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat is het verschil en welke van de 2 recepten van beide (zie recepten) is het makkelijkst mee te werken?
Deze mexican paste maak ik altijd. Heel fijn om mee te werken en het voorraadje in de vriezer is ideaal!
Het verschil tussen de twee kan ik je niet uitleggen. (je kent me..... BlonDT )
Ik heb in het begin de flower paste van Ballina gekocht en die beviel prima.
Daarna Mexican Paste (recept nr.2) zelf gemaakt en die bevalt zo goed (ook voor bloemen etc) dat ik hem nu ook als flowerpaste gebruik.
Hoop dat je er iets aan hebt!
shit, net natuurlijk weer een megabestelling gedaan en heb geen glucose besteld toch maar eens recept 2 maken dan
kan je de glucose niet erbij laten stoppen??? Of is de bestelling al onderweg??
shit, net natuurlijk weer een megabestelling gedaan en heb geen glucose besteld toch maar eens recept 2 maken dan
Je kunt glucosestroop ook nog zelf maken eventueel, heb je alleen dextrose (druivensuiker) nodig.
Hier staat ergens hoe:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=15304
Ik ga zaterdag wat spullen bij Marianne ophalen, zal ik Glucose voor je meenemen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Welke het beste recept voor flowerpaste en mexican paste