1 Laatst bewerkt door tante zus (13-05-2009 19:50)

Onderwerp: rood met witte stippen

Ik zie heel veel mooie taarten en cupcakes voorbij komen met een stippenpatroon (pokadot). Nu vraag ik me af hoe maken jullie dat patroon? Zijn daar uitstekers voor? Ik heb al even gekeken op de website maar ik zie geen kleine rondvormige uitstekers :/  . Wie heeft de tip voor mij :) .

groetjes Karin

2

Re: rood met witte stippen

Kleine ronde uitsteekvormen bij Bien te verkrijgen en kijk anders even in je huishouden; er zijn genoeg dopjes voor handen die je hier prima voor kunt gebruiken.

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

3

jup heb ik bij mijn eerste taart ook gedaan
-coladop
-appelboor
-bovenkant van de lippenstift(kapje)
-eierdop

4

Ik gebruik een grote spuitmond. Ooit gekocht bij de Blokker. Een onding zo groot, maar nu heb ik er toch nog wat aan.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Op de site verkopen ze een setje geometrische uitstekers. Daar zitten ook rondjes in.

Kijk inderdaad eens in je keukenlade. Je zult versteld staan wat je allemaal kunt gebruiken!

Groetjes Rebecca
Together forever, never apart. Maybe in distance, but never in heart!

7

kiwi schreef:

Op de site verkopen ze een setje geometrische uitstekers. Daar zitten ook rondjes in.

Mini-geometrie-set is echt een aanrader!

Groet, Jolanda

8

Bedankt allemaal voor jullie tips! Ik heb al het een en ander gevonden bij de knutselspullen van mijn zoon. Die mini-geometrie-set lijkt me ook wel wat :) .

9

Hoi allen, dit is al een wat ouder topic, geen idee of dat bij jullie dan weer actief gemaakt wordt.
Als je in je keukenla kijkt en dingen wil gebruiken, hoe haal je de marsepein er dan uit?
- coladop / eierdop / bovenkant lippenstift

ben benieuwd, op zich goede tip, want ik koop me anders g

Achterkant van spuitmondjes (icing decorating tips)

11

Ik heb gewoon een klein rond los uitstekertje van 1 cm doorsnee gekocht uit de webshop. (ze hebben ze wel hoor) Voor minirondjes gebruik ik wel de spuitmondjes.

Groetjes Marlies

12

val64 schreef:

Hoi allen, dit is al een wat ouder topic, geen idee of dat bij jullie dan weer actief gemaakt wordt.
Als je in je keukenla kijkt en dingen wil gebruiken, hoe haal je de marsepein er dan uit?
- coladop / eierdop / bovenkant lippenstift

ben benieuwd, op zich goede tip, want ik koop me anders g

13

Gewoon spuitmondjes gebruiken
Die met een groot gat of anders gewoon de achterkant als het nog groter moet/mag

14

Dank voor de antwoorden en suggesties.
Heb al mooie voorbeelden hier gezien, dus ik ga het zelf ook eens proberen.
Eerst rode marsepein kopen.

Berichten [ 14 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » rood met witte stippen