Onderwerp: Hoi
Hoi medebaksters!
Hierbij wil ook ik mij even voorstellen als nieuw lid op de site. Ik ben wel al enige tijd aan het meelezen, en ik vond dat het er nu maar eens van moest komen om mij aan te melden.
Mijn naam is Roswita, 42 jaar, gehuwd en moeder van 4 kinderen, tweelingmeisjes Fleur en Marjolein (13) en twee zoontjes Bram (9) en Joep (6).
Door onze jongste zoon ben ik eigenlijk in de wereld van de taarten terecht gekomen. Ik bakte altijd al alle vlaaien zelf en ook taarten, maar ik had nog nooit zulke mooie en aparte taarten gezien. Verslaafd aan zijn nintendo vroeg hij voor zijn verjaardag om een nintendo ds taart. Mijn eerste gedachte: 'mag het ook iets anders zijn?'
Enfin, uiteindelijk werd het feestje elders gehouden en daar was ook taart. Die keer ben ik er dus aan ontglipt, maar ondertussen had ik natuurlijk wel al gestruind op het internet en er ging een hele nieuwe wereld voor mij open.
De volgende verjaardag zou hij van mij een nintendo taart krijgen had ik mij voorgenomen. Eerst dus even gaan leren hoe het allemaal moet. Ik als ram zijnde had natuurlijk niet het geduld om de ene na de andere cursus te volgen. Nee, dat moest allemaal tegelijk. Zo gezegd zo gedaan. Ik meldde me aan voor de PME cursus 1, 2 en 3.
Twee modules liepen in dezelfde periode en de laatste rond ik over twee weken af. Jippie!!!
Verder heb ik een bedrijfje aan huis in doop- en bruidssuikers (www.doopenbruidssuikers.nl)
Mijn nieuwe 'taarten'-site is nog in opbouw en gaat hopelijk gauw de lucht in.
Het lijkt me een heel gezellig forum hier en ik hoop nog veel en gezellig met jullie allen te kunnen kletsen.
Groetjes,
Roswita