Re: ik vind dit toch zo leuk!!!!!
Wouw...hij is weer geweldig! Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik vind dit toch zo leuk!!!!!
Wouw...hij is weer geweldig! Hoe krijg je het toch altijd voor elkaar.....
de pasta machine gebruikt op stand 2 fondant met tylose en ff laten drogen voor het er in drukken.
Je taartje is echt superleuk! Ik ga je tip met de pastamachine echt nog een keertje opvolgen
.
'k zag 'm op hyves al langskomen en had me d'r al even aan zitten vergapen, maar 'k kan 't niet laten nog even te reageren in dit topic. 't is een geweldige taart geworden. Enne .... die creaties van jou ...... daar ben ik nou weer jaloers op

Ook weer zo mooi! Ik sta elke keer weer verbaasd hoe je dat in 'een handomdraai' doet!
Sjonge jonge.... niet normaal!! Wat een supertaart weer!
En nog bedankt voor de tip van de pastamachine!! Ga de aldi in de gaten houden... 
Erg mooi en lekker cadeautje!!!!
Hij is echt heel leuk geworden zeg! Mooi met die overlopende kleuren!
Gave taart, erg stijlvol. en wat knap dat jij dat in zo'n korte tijd kunt maken!
poeppie lief en chique!
Mooie taart, je bloemen zijn erg gaaf!!!
Wooooooooooooooooow, wat is ie supergaaf zeg! Zo mooi zonder al te veel tierelantijnen. Ik vind m echt prachtig!
ben er stil van... wat mooi!
en wat een geweldig idee de pastamachine! ga ik achterheen! Geweldig mooi!
vanmorgen mijn jarige collega ge-smst.
gefeliciteerd, vandaag hoef je geen taart te kopen want je krijgt er 1 van mij. hij zit nu (het was net 8 uur) net in de oven, na 11 uur mag je hem komen halen.ik hoopte dat ik dan al wel klaar was. ze smste terug dat het dan na school zou zijn, dan zou ze hem op de terugweg ophalen.
terwijl mijn nieuwe bakvorm in de oven zat heb ik de kleuren gemeng en met tyose de bloemen gemaakt en laten drogen (pastamachine stand 2) ik hoopte dat dat genoeg zou zijn. en ja hoor!!!!
ik ben helemaal happy en ik hoop zij ook
gevuld met lichtfrisse citroencreme op een dun laagje lemon curd en in de bovenlaag aardbeienvlaaivulling.
komen de foto's (gaat redelijk met mijn kleine cameraatje
):
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11 … 186935.jpg
Heb je de fondant met tylose laten rusten of meteen gebruikt?
heel heel erg mooi ! Strak en stijlvol...
Dat verhaal met pastamachine zou ik graag willen horen !!!
groetjes,
Nicolette
miranda84 schreef:ontzettend domme vraag: maarre: Pastamachiene? wat doe je daar dan mee?
sorry! maar heb echt geen idee..
hihi
ow enne: PRACHTIGE taart!
mooie platte lapjes maken om tappits en uitstekers allemaal mooi dun en van gelijke dikte te krijgen
Oh, je had het al uitgelegd...sorry, niet uitgeslapen, maar 1 1/2 uur slaap gehad vannacht...ga vandaag op mijn werk maar een beetje uitrusten hi hi hi
Prachtig!!! en dat in zo'n korte tijd! Echt super.
Werkelijk schit-te-rend. En echt zoooo snel!
Dat heb ik nog nooit gedurfd... maar het kan! Dat is nu bewezen!
Prachtig kwebbel!
Super geworden........en ik heb gelijk zin om ze ook uit te proberen
@Connie11: ik en geduld gaan niet samen, dus nee ik heb de fondant met Tylose niet laten rusten maar gelijk gebruikt
!
Dat heb jij toch maar mooi in een raptempo gefixt. Heel mooi die bloemen! Heb ze ook eindelijk binnen nou nog reden zoeken zodat ik ze eindelijk kan gaan gebruiken.
Dit plaatje (taartje) klopt helemaal! Deze ga ik binnenkort ook proberen te maken. Bedankt voor de inspiratie!!!
Enne....... mijn complimenten ook voor de snelheid waarmee je werkt! Dat red ik echt niet zo snel, hoor. En dan met dit resultaat; ongelovelijk
!!!!!
Wat een mooie !!! Super mooie bloemen.... en wat een hoge taart!!!
@Connie11: ik en geduld gaan niet samen, dus nee ik heb de fondant met Tylose niet laten rusten maar gelijk gebruikt
!
Hahaha ik snap het niet hoor...ik moet echt lang wachten totdat ze een beetje hard zijn....ben druk aan het meelezen...pastamachine,fondant met tylose...maar hoeveel tylose gooi je er dan door dat het zo snel droogt 
Heb je ze in een vlabakje laten drogen ofzo?
Ps prachtige taart,maar dat had je vast al begrepen 
Prachtige taart en wat een leuk begin van de dag zo! Heel erg gaaf. Ik vind die bloemen zo mooi...
Je zegt iets over een pasta machine, nu heb ik geloof ik al vaker gelezen dat je daar lapjes mee uitrolt enzo, maar droogt hij ook?
Dat zou nl voor een redelijk impulsief & ongeduldig taartendecoratie-iemand als ik ideaal zijn.
groetjes Sas
ik pak een klein beetje fondant wat ik denk nodig te hebben. kneed dat goed door en maak het een beetje plat. dat doop ik aan 1 kant in de tylose zodat dat een beetje wordt opgepakt en kneed dat weer goed door. rol er dunne plakjes van in de pastamachine (stand 1 of 2) en steek de vorm uit en laat die in eierdopjes drogen, minimaal 3 uurtjes denk ik en dan zijn de goed en hard genoeg..... ik doe er niets anders raars mee. de lussenstrik heb ik wel bijna 1 dag laten drogen en die was ook iets dikker.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik vind dit toch zo leuk!!!!!