1

Onderwerp: Hopla

Al een tijdje geleden gemaakt, maar ik heb lang getwijfeld of ik hem zou plaatsen. Ik heb nl. helemaal niks met puzzeltaarten. Vaak ben je zo beperkt in de verdere decoratie van je taart zeker als het om bekende figuurtjes gaat. Bovendien ging met deze van alles mis. Toen ik hem uit de garage haalde om het plaatje erop te gaan doen, struikelde ik in de gang over de step van mijn zoon :s. Ik kon de taart gelukkig nog opvangen, maar er stonden wel vingerafdrukken in. Geen tijd om opnieuw te bekleden, dus gesmootherd en gesmootherd

2

Re: Hopla

Nou ik vind hem erg leuk geworden hoor! Niks mis mee!

Zat me alleen af te vragen hoe hij de taart nou vast heeft. Het ene armpje hangt naast zijn lichaam, maar met dat andere armpje kom ik er niet echt uit.

Groetjes San

3

Het witte bolletje rechts is zijn staartje ;) Zijn andere armpje zie je niet. Het is van dit plaatje: http://www.hln.be/static/FOTO/pe/1/3/7/art_large_354997.jpg

4

Ondanks de tegenslagen is het een heel leuk taartje hoor!!!  :thumb:

5

Nou, ik vind hem errug leuk geworden. En ik zie ook geen vingerafdrukken hoor!

Leven is.....stage lopen voor de eeuwigheid!

6

Ondanks alle pech is de taart erg leuk geworden. Altijd handig als je op strategische plekken iets kan plakken toch....haha

7

leuke hopla!!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Wat een leukerd!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Wat een leuke Hopla taart!! Vind hem mooi gepuzzeld!
Pfff...dat was schrikken toen je zo gestruikeld was!!!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

10

Wat een schatje zeg. Enneh geen vingers te zien hoor, :thumb:

Er schijnt altijd wel ergens de zon

11

Ik vind hem leuk,wat een leuke hopla!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Geen idee wie het is maar het is een leuke taart.

13

leuk gedaan!

Veel liefs Rafaëla

14

heel leuk taartje

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

15

ik vind het ook een leukerd, in ieder geval eentje die we nog niet vaker hebben gezien