Re: ik vind dit toch zo leuk!!!!!
prachtig.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik vind dit toch zo leuk!!!!!
Jeetje wat een super cadeau!!!! Prachtig!!! Jij hebt echt een paar gouden handen!
wat een lief taartje ! 
Die pastamachine, die weet wat. Ga er steeds meer een denken om hem aan te schaffen, hahaha.
Prachtige taart weer Bren!
wow prachtig
ontzettend domme vraag: maarre: Pastamachiene? wat doe je daar dan mee?
sorry! maar heb echt geen idee..
hihi
ow enne: PRACHTIGE taart!
wauw!!helemaal geweldig en zo hoog!!grote complimenten hoor!!
ontzettend domme vraag: maarre: Pastamachiene? wat doe je daar dan mee?
sorry! maar heb echt geen idee..
hihi
ow enne: PRACHTIGE taart!
mooie platte lapjes maken om tappits en uitstekers allemaal mooi dun en van gelijke dikte te krijgen 
ooooooow:)
ik snap m...
wilde liever dat ik dat niet wist.... nu moet ik weer een pastamachiene kopen... mn arme portomonnee;)
heeeeel mooi.
Enne hebbie een linkje van die pastamachine, waar je die kan kopen?
de aldi heeft ze soms in de aanbieding voor 9,95 euro
Schitterende taart!
Prachtig, ik sta er versteld van.
Wow wat een prachtig lief taartje heb je daar weer gemaakt!!
Zoals altijd heb je er weer iets speciaals en onwijs moois van weten te maken! Kan bijna niet wachten om die lace flowers eens te proberen, heb ze net besteld. Ze zijn zoooo stijlvol!
doe mij zo'm kadoo 
hij ziet er heel mooi uit heel stijlvol
Een heel mooi taartje! En dat zo snel, top hoor!!!
helemaal vergeten te vertellen hoe ze reageerde toen ze hem kwam halen 
ze was dus heel verbaasd ten eerste dat ik dat zo maar wilde geven en toen ze hem zag werd ze er een beetje stil van. ze vond hem heel gaaf en had nog nooit zo'n mooie jarigtaart gehad. ze kreeg vanmiddag een vriendin op visite, daar ging ze dus nog ff snel een ander taartje voor halen, want ze wilde deze pas vanavond aansnijden als de rest van de visite er zou zijn, als ze hem dan wel al aan durfde te snijden
"want iedereen moet hem zien natuurlijk"
haar dochterje wilde gelijk overal aanzitten en voelen en tja dat mocht van ons natuurlijk niet. gelukkig had ik nog wat reserve bloemetjes gemaakt zie ze lekker kon oppeuzelen.
al met al een geslaagd kadootje dus 
ik vind die bloemen prachtig! hij is erg mooi geworden!
Ik ben helemaal weg van het relief. Heb je daar een mat voor of een rolstok?
Groeten,
Miluska
Dat is een heel mooi taartje geworden Brenda!
Een leuk ontwerp, strak en een mooie kleurencombinatie!! 
Wat maak jij toch een mooie taarten zeg.....
wil jij mij het geheim vertellen van wat je onder de taart hebt? Neem je dan een gewoon karton of een taartkarton en bedek je dat met inpakpapier? Ik vind het erg mooi (maar niet half zo mooi als die taart....) IK ga toch steeds meer denken dat ik die structuurmat wil hebben.....hij is zo mooi.....
Wat een prachtig plaatje!!!
@ sugarbee: ik gebruik een reliefmat hiervoor
@ Ine.Schmitz: ik laat een dunne plaat mdf op maat zagen en die pas ik in met inpakpapier en daaroverheen folie. de mdf komt dan ongeveer op op geen 50 cent per plaatje
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » ik vind dit toch zo leuk!!!!!