1

Onderwerp: ik vind dit toch zo leuk!!!!!

vanmorgen mijn jarige collega ge-smst.
gefeliciteerd, vandaag hoef je geen taart te kopen want je krijgt er 1 van mij. hij zit nu (het was net 8 uur) net in de oven, na 11 uur mag je hem komen halen.

ik hoopte dat ik dan al wel klaar was. ze smste terug dat het dan na school zou zijn, dan zou ze hem op de terugweg ophalen.

terwijl mijn nieuwe bakvorm in de oven zat heb ik de kleuren gemeng en met tyose de bloemen gemaakt en laten drogen (pastamachine stand 2) ik hoopte dat dat genoeg zou zijn. en ja hoor!!!!

ik ben helemaal happy en ik hoop zij ook ;)

gevuld met lichtfrisse citroencreme op een dun laagje lemon curd en in de bovenlaag aardbeienvlaaivulling.

komen de foto's (gaat redelijk met mijn kleine cameraatje ;)):
http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/364186935.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/364186940.jpg

http://pic40.picturetrail.com/VOL359/11343739/20096490/364186935.jpg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: ik vind dit toch zo leuk!!!!!

Heel mooi.

3

Hij is echt heel erg leuk geworden,mooi taartje zeg!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

4

zo mooi! en wat snel! WAs het kapsel dan niet te warm om verder mee te werken (vraagt deze vreselijke beginneling; ik heb nl "geleerd" dat je t kapsel de dag ervoor beter kunt bakken?)
wat een mooi cadeau!

5

Prachtige taart! en zo strak en hoog. Kan niet anders dat ze het ook prachtig vinden.

groetjes Bibia

6

Irene78 schreef:

zo mooi! en wat snel! WAs het kapsel dan niet te warm om verder mee te werken (vraagt deze vreselijke beginneling; ik heb nl "geleerd" dat je t kapsel de dag ervoor beter kunt bakken?)
wat een mooi cadeau!

ik heb hem goed af laten koelen, ongeveer 1 uur en toen voorzichtig gesneden. 1 laag voelde nog een piep,piepkleinbeetje  warmig aan, ging prima ;)
ervoor is lekkerder werken en heel smakelijk, maar gisteravond had ik geen tijd om te bakken en eigenlijk kwam het op als......;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Hij is echt super mooi! Prachtig zo de combinatie wit , licht roze en roze. Dat je dat zo snel hebt kunnen doen. :thumb:

8

Heel mooi

9

kwebbeltje schreef:
Irene78 schreef:

wat een mooi cadeau!

ik heb hem goed af laten koelen, ongeveer 1 uur en toen voorzichtig gesneden. 1 laag voelde nog een piep,piepkleinbeetje  warmig aan, ging prima ;)
ervoor is lekkerder werken en heel smakelijk, maar gisteravond had ik geen tijd om te bakken en eigenlijk kwam het op als......;)

ok, thnxs voor de uitleg ;)

10

ik vind het echt een plaatje.

11

Hij is erg mooi! (Ik ben Cakeplanet een beetje in de gaten aan het houden voor die leuke bloemenuitstekers, maar helaas nog steeds "tijdelijk niet verkrijgbaar" :()

12

Wat een mooi taartje zeg....en wat een leuk idee. Dat is een idee om te onthouden!

Volg je hart...want dat klopt!

13

Super wat een plaatje,en dat je dat zo snel ff hebt gefixd!

Vraagje over die grote bloem uitsteker,zijn die moeilijk om een bloem uit te krijgen?Net zoiets als die lettertappits?

14

Wat een leukerd!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

15

Wat een gave taart!!! Vind dat je die leuke Flower Lace cutters erg leuk hebt gebruikt :) Goed om ze terug te zien ;)

Mijn website: Presentaart

16

leeuwin schreef:

Super wat een plaatje,en dat je dat zo snel ff hebt gefixd!

Vraagje over die grote bloem uitsteker,zijn die moeilijk om een bloem uit te krijgen?Net zoiets als die lettertappits?

daar was ik ook bang voor, maar ze gingen allemaal perfect uit de vorm!!! wel de pasta machine gebruikt op stand 2 fondant met tylose en ff laten drogen voor het er in drukken.

17

mascha schreef:

Wat een gave taart!!! Vind dat je die leuke Flower Lace cutters erg leuk hebt gebruikt :) Goed om ze terug te zien ;)

ja Mascha, ik heb ze nu voor het eerst gebruikt en ging, zoals je in bovenstaand bericht kon lezen, best makkelijk. ik ben er heel blij mee.
de manier zoals ik ze gebruikt heb heb ik van hier afgekeken, volgens mij was dat bij Natascha haar taarten?

18

wat een supertaart, en wat zijn die lace flowers toch prachtig! :Y

groetjes, Lis   
ik droom taarten, nu nog maken zoals ik ze droom

19

Super mooi, prachtig gemaakt!!!! :thumb:

20

Wat een prachtig en lief taartje, ik zie dat jij die mat andersom hebt gebruikt? Geeft ook een heel leuk effect!

21 Laatst bewerkt door Miss Pebble (13-05-2009 11:12)

Wat een schattig taartje heb je voor je collega gemaakt! En idd, lekker tempo had je erin!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

22

Wat een mooie taart zeg! En dat in zo'n korte tijd....

Groetjes Helma

23

wat tijd betreft is het gewoon kwestie van plannen hoor!! niets raars aan enne... volgens mij heb ik adhd ofzo, ben meestal met alles wel redelijk snel. alleen het ergens aan beginnen is niet zo prettig, maar als ik eenmaal ga dan gaat het ook als een speer. ;)

24 Laatst bewerkt door Sofia (13-05-2009 11:30)

Prachtig gewoon. Mooie bakvorm ook. Was ik die collega maar. :D

25 Laatst bewerkt door Natacha (13-05-2009 11:40)

Niet normaal!!hoe doe jij dat in godsnaam!
Kan ik echt niet zo snel hoor...echt knap en hij ziet er ook nog super uit ook.
Mooi he' die lace bloemen ik gebruik ze overal voor..schoentjes,koets van de wielen en sinds ik ze gepost heb zijn ze gelijk herontdekt lijkt het wel (in ieder geval mijn manier van gebruiken).
Super taart is het geworden en zal ze zeker heel blij mee zijn.
Moet ook die pastamachine nog aan gaan schaffen zit te wachten tot hij weer ergens in de aanbieding opduik.

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!