Onderwerp: Cake Art Party Store op blog bakerella
http://bakerella.blogspot.com/
Dan de blog van 10 May....:lol:
Toch jammer dat het niet om de hoek is.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Cake Art Party Store op blog bakerella
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
http://bakerella.blogspot.com/
Dan de blog van 10 May....:lol:
Toch jammer dat het niet om de hoek is.
Oh my god! Die winkel is echt abnormaal groot...dat duurt een hele dag voordat je besloten hebt wat je allemaal wilt hebben (alles is een beetje prijzig denk ik)
Wauw, wat een winkel, briljant, zou je uren kunnen slenteren, met een hele grote winkelwagen
als je daar nu eens een UURTJE gratis mocht winkelen?????????!!!!!!!!!!!
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dit is TE leuk....
Ik wil niet heel erg vervelend doen maar 1 juni ga ik naar Amerika, eerst 4 daagjes naar Orlando en dan naar vrienden en ummmmmmmmmmm ik heb net even de routenet er op los gelaten en ik zit er dus 55 minuten rijden vandaan!
Dat is voor Amerikaanse begrippen niets!
Dat adres gaat dus mee!
WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dit is TE leuk....
Ik wil niet heel erg vervelend doen maar 1 juni ga ik naar Amerika, eerst 4 daagjes naar Orlando en dan naar vrienden en ummmmmmmmmmm ik heb net even de routenet er op los gelaten en ik zit er dus 55 minuten rijden vandaan!
Dat adres gaat dus mee!
Ik ben NIET jaloers hoor...........
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat 'n gave winkel!
En 'n beetje door-klicken levert ook weer leuke ideetjes en recepten op!
Wauw!!! mag ik mee op vakantie?
petrabennes schreef:WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dit is TE leuk....
Dat adres gaat dus mee!http://www.smiliez.nl/smiliez/boos/sauer019.gif
Ik ben NIET jaloers hoor...........
Ik vertelde het Mario toen ik vanochtend thuis kwam en die vroeg of we echt een uur gingen rijden om naar wat bakblikken te kijken...ummmmm...ja dus!
Waarop Jesse zegt "pappa gaan wij dan bij McDonalds spelen". Mooi alternatief toch!!
hahahahaha leuk. Jeminee...neem je een dikke portemonee mee?
oooooooooooooo, hoeveel ruimte heb je voor bestellingen
denk dat je wel een middag of meer mag reserveren
Pooh schreef:petrabennes schreef:WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Dit is TE leuk....
Dat adres gaat dus mee!http://www.smiliez.nl/smiliez/boos/sauer019.gif
Ik ben NIET jaloers hoor...........Ik vertelde het Mario toen ik vanochtend thuis kwam en die vroeg of we echt een uur gingen rijden om naar wat bakblikken te kijken...ummmmm...ja dus!
Waarop Jesse zegt "pappa gaan wij dan bij McDonalds spelen". Mooi alternatief toch!!
Jesse snapt dat mama soms ook tijd voor haarzelf nodig heeft
OMG...ikwilhetikwilhetikwilhetikwilhet...etc
Mijn droomwinkel...
Wowie! Waarom hebben wij hier zoiets niet? . Echt geweldig!
OH MAN.... misschien kan ik vriend zo ver krijgen dat hij heel graag verder wilt studeren in amerika... en dan ga ik daar constant in taart winkels rondhangen
WAUW wat een winkel!! Zie dat je ook online kunt bestellen!! Jammer van de invoerkosten....het is me toch goedkoop!!
WAUW wat een winkel!! Zie dat je ook online kunt bestellen!! Jammer van de invoerkosten....het is me toch goedkoop!!
Misschien met een groep...? .
oooooooooooooooooow een walhalla!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauwwww, wat een gave winkel !!!
OOoooooooohhhhhhh, dit te erg!!!!!!
Ik wil ook naar Amerikaaaaaaa!!!!
Als je mij loslaat in die winkel..... koop ik hem helemaal leeg
Mijn ouders zijn net terug uit amerika...en hadden voor mij 2 koffers vol super gave bakspullen meegenomen...!!!!!! Alles is daar zoooo veel goedkoper...ze hebben bijvoorbeeld de Wilton cupcake carrier voor 7 dollar gekocht!
Oei......dat zou niet goed zijn voor mijn bankrekening als er hier zo'n super gave winkel in de buurt was!!
Wauwerdewauw....een walhalla ..ongelofelijk. Daar zou ik graag een keertje heen willen( met een dik gevulde portemonnee)
OMG OMG! Looks like heaven. Ze hebben ook een online winkel. Mijn ouders gaan volgende maand een paar weken naar de USA. Weet nog niet waar ik ga bestellen, maar ze moeten maar alvast een extra koffer meenemen!
Iemand wel eens bij fondantsource.com besteld, of bij sugarcraft.com? Voorkeur?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Het wereld wijde web » Cake Art Party Store op blog bakerella