Onderwerp: 3e taart en bekentenis
laat ik eerst eens even beginnen met een bekentenis.
ik ben hier bekend als Arwen, dit omdat ik 2 vriendinnen heb waarvan ik weet dat zij ook taarten maken en dat doen door workshops van deze website vandaan te volgen. ik wist niet zeker of ze hier actief waren,en ik wilde nog even vor mijzelf houden wie ik ben. dit omdat ik op 29 april zou gaan trouwen op Aruba en Dorieneliane voor ons de bruidstaart zou gaan maken voor ons feest op 9 mei.
ik was veel te bang dat deze 2 meiden op dit forum zouden komen en al voor het feest er achter zouden komen welke waanzinnige taart Dorien zou gaan maken voor ons.
nu ben ik getrouwd en mogen jullie alles van me weten! 
ik heet dus geen Arwen maar Simone,ik woon in Hellevoetsluis met mijn 3 mannen, Peter en onze 2 kids Wesley en Maikel.
ik ben dus afgelopen 29 april op Aruba getrouwd met mijn mannetje en onze kinderen en heb op 9 mei een knalfeest gegeven.
de bruidstaart kun je dus hier al zien door in de topic van Dorieneliane te spieken
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125379693
zo als jullie meer willen weten geef dan maar een gil,jullie mogen bijna alles van me weten hihihi ! 
en dan nu mijn derde taartje.....eigenlijk mijn 2e die ik helemaal alleen zonder hulp heb gemaakt( oke de biscuit heeft Dorien voor me gebakken,want ik had geen vorm)
dit taartje heb ik gemaakt 8 dagen voor we gingen trouwen,we waren die dag 8 jaar bij elkaar, een mooie gelegenheid om een taart te bakken,want zeg nou zelf...de liefde van de man gaat door .....juist !
gevuld met aardbei en witte chocolade...en heel eerlijk...ik ben er trots op !!!