Onderwerp: Wall-E, bumba, kitty, eend in 3D, moederdag
Een zeer gevarieerd weekend qua taarten achter de rug:
Wall E voor de eerste keer gemaakt. 20 cm taart gevuld met aardbeienbavarois en puur ganache.

Meptaart wall E gevuld met bananenmousse

Bumbataart gemaakt van 20x20 cm en gevuld met bonbonblokmousse en naturel mascarpone. Ik wilde er nog iets bij of op doen omdat hij nu simpel en eenvoudig was. Toch maar niet gedaan om em niet te verprutsen..

Meptaart bumba gevuld met aardbeibavaroid

Hello Kitty voor de zoveelste keer gemaakt... nu iets andere kleur gemaakt maar de rest moest wel het zelfde blijven van de klant.

De eend van de duitse TV van Die Maus. Taart voor 30 personen. De eend kon niet groter anders pastte hij niet in de koelkast. Dus heb ik er balonnen en een zon bij gemaakt. Gevuld met banketbakkersroom en kersenvulling

En een taartje voor mijn schoonmoeder...moet je altijd te vriend houden he...
Maat taart is 28x18cm gevuld met nogatcreme. De gele bloemen zijn nog geverfd met goudkleurtje zie je niet op de foto. Volgende keer de fondant niet te geel maken en dan verven met goud...

Dat was het weer na een weekje vakantie.
Bij deze: ik kijk wel op het forum maar zet geen reacties meer ivm tijdnood...de strijk van 2wk terug staat er nog haha, de ramen moeten gewassen worden , grasmaaien oooooo ik krijg het niet allemaal gedaan...wie wel.
Heeft iemand tips haha
Groetels
Ester