1

Onderwerp: Wie kan me helpen??

Binnenkort ben ik weer eens jarig en het is altijd een crime om iets origineels te verzinnen...de standaard slagroomtaarten/appeltaarten zijn leuk, maar daar raak je wel een keer op uitgekeken. Omdat ik zelf erg van bakken houd, ben ik op zoek gegaan naar recepten. Ik zag hier het idee van cupcakes en die zien er allen super uit!!! Nou alleen mijn vraag (en waarschijnlijk kijk ik er gewoon over heen)..waar zie ik het basisrecept van cupcakes of kan iemand me dit recept geven?
En hoe kan ik in smaken vari

2

Re: Wie kan me helpen??

Bij recepten staat het recept van Nigella voor cupcakes...hoewel ik zelf altijd de mix van de webshop gebruik; die is s

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Je hebt je vraag bij de verkeerde rubriek gezet. Hij zal wel verplaatst worden.

Het recept van de cupcakes kan je hier links vinden en dan bij recepten en dan bij bakken. Maar om het je even makkelijk te maken, hier is de link:
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … n:Cupcakes

Je kan verschillende dingen door je cupcakebeslag gooien. Zo doe ik er wel eens koko's doorheen, of rozijntjes, of stukjes chocola. Maar je kan ze ook vullen (met bijvoorbeeld jam), hier vind je hoe je dat moet doen:
http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … kes_vullen

Ik heb laatst trouwens milkyway cupcakes gemaakt, ook ERG lekker! Het recept is wel te vinden tussen 'ingezonden recepten'.

Je kan ze versieren d.m.v een botercremetoef, of met marsepein of fondant. Er is genoeg te vinden hierover op deze site.

Succes ermee!

Groetjes, Daphne

4

makatralsy schreef:

Bij recepten staat het recept van Nigella voor cupcakes...hoewel ik zelf altijd de mix van de webshop gebruik; die is s

Groetjes, Daphne

5

Daphne91 schreef:

Oepsie was nog bezig met schrijven terwijl jij al had gepost :P

Great minds think alike ;)

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

6

Super!!!! Bedankt voor jullie hulp!!!
Groetjes, Lysha

7

Daphne91 schreef:

Je hebt je vraag bij de verkeerde rubriek gezet. Hij zal wel verplaatst worden.

Het topic was inderdaad onder onze aandacht gebracht door het 'Rapporteren'-linkje. Tnx!!

[MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Berichten [ 7 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wie kan me helpen??