1

Onderwerp: Wie heeft er een food printer?

Ik zit er aan te denken om ook een printer te kopen om icing sheets mee te printen. ouwel vind ik niet lekker...
Lijkt me super leuk!

maar hoe kan zo'n hard schildje nou door de printer heen gaan?
ik zie helemaal niet voor me hoe dat nou moet gaan werken.
ouwel kun je volgens mij nog wel buigen, maar icing is toch veel harder/suikerachtiger?

bij bouwhuis zie ik een printer te koop staan voor 85,- ex btw.
als ik bij kieskeurig kijk zie ik dezelfde voor maar 45,-. scheelt nogal!
het gaat om de canon pixma op3600.

heeft iemand deze toevallig?

2

Re: Wie heeft er een food printer?

ik heb de IP35oo

3

Ik heb de IP3500 ook en die Icing sheet zijn niet hard, die zijn buigzaam. Ik ben er echt heel blij mee hoor.

4

en waar hebben jullie hem gekocht?
want die is helemaal goedkoop heb ik uitgevonden.

5

Ik heb ook de ip3500 van canon.Dat is een gewone printer waar iets aan versteld is zodat er sheets doorheen gaan.Ik denk dat die bij kieskeurig een geen food printer is.

6

het is allebei een 3600. alleen is de ene bij een groothandel te koop voor eten, en de andere in een gewone winkel.
maar ik betaal liever iets meer als dat gewoon beter is hoor!

7

Ja de 3500 kan je ook in een gewone winkel kopen .Maar hij moet wel aangepast worden voor food printing.Door een gewone printer gaan geen sheets.

8

ik heb de pinter via bouwhuis maar pas 2 dagen dus nog niet geprobeerd. ben er wel heel blij mee!

9

jojade schreef:

Ja de 3500 kan je ook in een gewone winkel kopen .Maar hij moet wel aangepast worden voor food printing.Door een gewone printer gaan geen sheets.

oke, hij moet dus wel aangepast worden. vandaar waarschijnlijk ook de hogere prijs...
eigenlijk wil ik hem gewoon! :lol:

10

Ik lees even mee, maaruh... hoe kan die printer aangepast worden? Moet je dat ergens laten doen? Of kun je dat zelf?

Groetjes Kaatje2     Geniet van & met elkaar!

11

Kaatje2 schreef:

Ik lees even mee, maaruh... hoe kan die printer aangepast worden? Moet je dat ergens laten doen? Of kun je dat zelf?

als je hem bij bouwhuis koopt of bij roosbanket of zo, dan is hij al aangepast!
heb hem vanmiddag besteld :)

12

ik heb net mijn eerste mega mindy uitgeprint op een frosty-sheet.. en ze is mooi! (goed excuus om haar niet te hoeven puzzelen.. haha!)

13

chantal1980 schreef:

ik heb net mijn eerste mega mindy uitgeprint op een frosty-sheet.. en ze is mooi! (goed excuus om haar niet te hoeven puzzelen.. haha!)

Woon jij niet bij mij in de buurt O-)

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

14

Pooh schreef:
chantal1980 schreef:

Woon jij niet bij mij in de buurt O-)

:lol: als je wat nodig hebt hoor ik het wel! :D

15

ik heb mijn canon op marktplaats gekocht .Hij was nog nieuw in de doos!!
er is niks aangepast !!!! en ik print gewoon op ouwel EN icing sheets

16

waar kopen jullie de inkt dan? Is dat een beetje betaalbaar en droogt het niet snel uit?

17

ladypukky schreef:

ik heb mijn canon op marktplaats gekocht .Hij was nog nieuw in de doos!!
er is niks aangepast !!!! en ik print gewoon op ouwel EN icing sheets

maar dan heb je kans volgens mij dat de eetbare inkt vast kan gaan plakken aan de binnenkant of zo. het lijkt mij niet voor niks dat ze aangepast worden aan eetbare inkt.

willeke k schreef:

waar kopen jullie de inkt dan? Is dat een beetje betaalbaar en droogt het niet snel uit?

geen idee of het snel uitdroogt. het zit gewoon vast in de printer. het is wel duur, ik heb nog geen idee hoe lang ik er mee ga doen.
nu heb ik het bij bouwhuis gekocht, maar je kunt het op verschillende sites kopen.

18

chantal1980 schreef:

maar dan heb je kans volgens mij dat de eetbare inkt vast kan gaan plakken aan de binnenkant of zo. het lijkt mij niet voor niks dat ze aangepast worden aan eetbare inkt.

tot nu toe geen last van gehad hoor!!! en ik hem al een tijdje hoor!