Onderwerp: Bloemen, 40 jaar getrouwd en identiteitskaart
Bloemenmoederdagtaart
Waar je van droomt, kan je niet wakker van liggen!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemen, 40 jaar getrouwd en identiteitskaart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Bloemenmoederdagtaart
heel leuk allemaal vooral de eerste
Heel mooi, vooral de 2e!
Gaaf...hele leuke strakke taarten.....:thumb:
Leuke taarten vind die met die waterpole
Hele leuke taarten!
Heel mooi allemaal!!!
Mooie taarten hoor en zo vrolijk.
Je hebt doorgewerkt!
Ik vind die eerste het leukste. lekker vrolijk. Van die 2e vind ik die draperie erg knap. Ziet er lastig uit.
Ik vind die eerste het leukste. lekker vrolijk. Van die 2e vind ik die draperie erg knap. Ziet er lastig uit.
En dat is het juist niet. Een stukje marsepein uitrollen en in een punt snijden, op je werkblad al een beetje de vouwen erin maken en daarna vanaf boven erop leggen. Het teveel er aan de onderkant eraf snijden en klaar. En dan nog een half uur roosjes rollen......
hey ik dacht indentieeits kaart even kijken en yep ik herkende het koppie hahaha leuk gedaan mooi rijtaarten hoo rzeker knap met die draperie en dan afgezet met roosjes erg mooi
hey ik dacht indentieeits kaart even kijken en yep ik herkende het koppie hahaha leuk gedaan mooi rijtaarten hoo rzeker knap met die draperie en dan afgezet met roosjes erg mooi
Toen de taart afgeleverd was kreeg ik pas de ingeving dat ik identiteitsTAART had moeten neerzetten.
Ze zijn leuk...vooral de bloemen taart...wordt ik zooooo vrolijk van 
Leuk allemaal, vooral de bloemen!!
Heel leuk, vind ook de eerste errug mooi!!
Je moederdag taart is echt een hele vrolijke geworden,moeders houden wel van een bloemetje.
De rest is ook leuk.
Zien er allemaal super uit!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bloemen, 40 jaar getrouwd en identiteitskaart