Onderwerp: nieuwe samenstelling botercr
Vandaag kreeg ik mijn bestelling van de webshop binnen en het viel me op dat op de verpakking van de botercr
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » nieuwe samenstelling botercr
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag kreeg ik mijn bestelling van de webshop binnen en het viel me op dat op de verpakking van de botercr
En ik heb het juist andersom gemerkt. Mijn oude verpakking zegt 1 uur rusten, de nieuwe verpakking zegt 15 minuten rusten. Ik doe toch een uur, want ik vergeet altijd de roomboter uit de koelkast te halen, dus na een uur is de boter super zacht.
Hier ook precies andersom, eerst moest het een uur rusten en 10 minuten mixen, nu hoeft het nog maar een kwartier te rusten en 2 minuten te mixen. Ik vroeg me dit ook al eerder af of er dan wat veranderd is. Aan de smaak proef ik in ieders geval niets en hij is ook lekker romig...
Ik heb 2 weken terug een bestelling binnengekregen, en daar stond ook op 15 min laten rusten en 2 min mixen.. ben een beginner dus was mijn eerste bestelling..
Even ophelderen. Het was zo dat we een tijd geleden een nieuwe receptuur kregen. Toen hadden wij doorgekregen dat het recept korter kon qua inwerktijd. Inmiddels hebben we ondervonden dat het prettiger is als het juist wat langer staat, zodat het mengsel en de boter beter vermengen. Het is dus niet erg om het korter te laten staan, maar de voorkeur heeft toch om het wat langer te laten rusten. We hebben daarom de etiketten aan laten passen, eigenlijk dus juist weer terug naar de "vroegere" bereidingswijze.
Groetjes, Inge
Helemaal duidelijk nu, dank je voor je uitleg.
Even ophelderen. Het was zo dat we een tijd geleden een nieuwe receptuur kregen. Toen hadden wij doorgekregen dat het recept korter kon qua inwerktijd. Inmiddels hebben we ondervonden dat het prettiger is als het juist wat langer staat, zodat het mengsel en de boter beter vermengen. Het is dus niet erg om het korter te laten staan, maar de voorkeur heeft toch om het wat langer te laten rusten. We hebben daarom de etiketten aan laten passen, eigenlijk dus juist weer terug naar de "vroegere" bereidingswijze.
Groetjes, Inge
En de "vroegere" bereidingswijze was dus een uur laten staan en dan 10 minuten mixen??
Tje, dan mag ik wel beter gaan plannen dat wordt heel moeilijk voor mij!!!
Tje, dan mag ik wel beter gaan plannen dat wordt heel moeilijk voor mij!!!
Volgens mij is het niet noodzakelijk om het een uur te laten staan en zo lang te mixen! Ik laat het zelf een kwartiertje staan en mix niet eens met een mixer, en dat gaat ook prima.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » nieuwe samenstelling botercr