Onderwerp: Babytaart voor Marith
Op verzoek een roze baby-taart voor Marith met babytje erop.
Taart is een choc-biscuit dubbel gevuld met chocolademousse en afgesmeerd met caramelbotercreme.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babytaart voor Marith
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Taart is een choc-biscuit dubbel gevuld met chocolademousse en afgesmeerd met caramelbotercreme.

Ik vind hem geweldig.
schitterende bloem!
Wat is ie lief!!!
http://i42.tinypic.com/2hcoy82.jpg
http://i43.tinypic.com/10o4s93.jpg http://i44.tinypic.com/xfc0vl.jpg
Heel mooi gemaakt Katja..en ook alle details op de baby ook!
Woow, ik vind 'm prachtig!
Wat een schattig taartje!! 
Ooh wat lief!!
erg mooi zo ook in de bloem en met de kleurtjes!
Schattig!
Heel erg lief en mooi!
...ik ben diep onder de indruk...vooral van het babytje. Ze heeft zelf echt plooitjes in haar velletje. Geweldig!
Prachtige taart!
Heb je het babytje met het malletje gemaakt? Bij mij komt ie er nooit zo mooi uit. Ik maak altijd een bolletje en druk dit vervolgens in de mal. Daarna even in de vriezer zodat hij er makkelijker uit te halen is. Hoe doe jij dit?
mooi gedaan....
Prachtige taart!
Heb je het babytje met het malletje gemaakt? Bij mij komt ie er nooit zo mooi uit. Ik maak altijd een bolletje en druk dit vervolgens in de mal. Daarna even in de vriezer zodat hij er makkelijker uit te halen is. Hoe doe jij dit?
Ik heb em pas 2 keer gemaakt en kreeg em beide keren perfect uit de mal. Gewone fondant (maak niet eens een bolletje maar meer een worst. Erin drukken en dan met de overtollige fondant blijven vullen zeg maar. Goed aan blijven drukken/duwen/wrijven. Dan met veegbewegingen de uitpuilende deel weg vegen en glad maken. Effe diepvries in en dan eruit ploppen 
...ik ben diep onder de indruk...vooral van het babytje. Ze heeft zelf echt plooitjes in haar velletje. Geweldig!
....Goed boetseren kan ik he!!!
Nee, grapje...heb gefoeteld. Is een malletje.
WAUW!!! Wat een prachtig taartje, vooral de baby is erg goed gelukt!!
Nou ben ik een beginneling en zie dat jij je taart nog op je draaiplateau hebt staan, hoe krijg je die nu mooi (lees zonder beschadigen) op een bord op karton?
Wat een lief taartje Katja 
Wat een super mooie taart!
WAUW!!! Wat een prachtig taartje, vooral de baby is erg goed gelukt!!
Nou ben ik een beginneling en zie dat jij je taart nog op je draaiplateau hebt staan, hoe krijg je die nu mooi (lees zonder beschadigen) op een bord op karton?
Ik zet de taart tijdens het vullen al op een kartonnetje en vervolgens op een draaiplateau. Eventueel met een spatel verplaatsen.
Wat een skeetje....
Wow, heel mooi!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Babytaart voor Marith