1

Onderwerp: Cupcakes voor mijn neefje

Mijn neefje Olaf werd 5 mei 9 jaar en voor hem had ik wat cupcakes gemaakt.
Hij zit op tennis en zeilen, hij houdt van auto's en hij heeft een tv gekregen voor zijn verjaardag. Dat heb ik dus allemaal op de cupcakes gemaakt.
Het waren milkyway cupcakes. Wat zijn die lekkerrrr!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VVSGINPH.jpg

Groetjes, Daphne

2

Re: Cupcakes voor mijn neefje

Superleuk...dat zal hij zeker gaaf hebben gevonden....

3

Leuk gedaan zeg!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

4

Leuk gemaakt zeg!!!

Milky Way cupcakes hoe doe je dat dan? Maak je de milky way's warm en roer je ze door je beslag en dan afbakken??? :o

5

diddl love schreef:

Leuk gemaakt zeg!!!

Milky Way cupcakes hoe doe je dat dan? Maak je de milky way's warm en roer je ze door je beslag en dan afbakken??? :o

Ja precies, je smelt ze au bain marie met een klontje boter en dat meng je door het beslag. Het recept staat ook gewoon bij 'ingezonden recepten'. Moet je echt een keer proberen hoor, ze zijn heeeel lekker!

Groetjes, Daphne

6

Daphne91 schreef:
diddl love schreef:

Leuk gemaakt zeg!!!

Ja precies, je smelt ze au bain marie met een klontje boter en dat meng je door het beslag. Het recept staat ook gewoon bij 'ingezonden recepten'. Moet je echt een keer proberen hoor, ze zijn heeeel lekker!

O lijkt me inderdaad heerlijk, ga het zeker een keer proberen!

Heel errug bedankt voor de reactie!  :thumb:

7

Heel erg leuk.....maar milkey way cupcakes. doe je dit door je beslag? dus cupcakebeslag? of doe je dit door je vulling van je cupcakes?

lijkt me erg lekker....

Geniet van elke dag!!!!

8

FiFi78 schreef:

Heel erg leuk.....maar milkey way cupcakes. doe je dit door je beslag? dus cupcakebeslag? of doe je dit door je vulling van je cupcakes?

lijkt me erg lekker....

Dit doe je echt door je cupcakebeslag. Het moet dus meebakken.
Hier is het recept: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=11080

Groetjes, Daphne

9

thanks, ziet er erg lekker uit en is het proberen zeker waard ;-)

Geniet van elke dag!!!!